Завершилися перші ходові випробування водневого сідлового тягача Mercedes-Benz GenH2 Truck по високогірних районах. Протягом тижня тягач у складі навантаженого автопоїзда кілька разів долав перевал Бреннер на маршруті довжиною 120 км.
Це найважливіша транспортна артерія для вантажоперевезень на кордоні Австрії та Італії. Чотирисмуговий шлях з’єднує Інсбрук і Больцано і проходить на висоті 1370 м над рівнем моря. Тільки в 2019 році цією дорогою пройшло понад 40 млн тонн вантажів на 2,5 млн машинах.
Що ж стосується випробувань Mercedes-Benz GenH2 Truck, то кульмінацією тестів стало проходження тягачом ділянки траси біля гори Пенсер-Джордж, розташованій на висоті 2211 м над рівнем моря.
Зазначимо, що Daimler Truck презентував свій магістральний тягач на водні Mercedes-Benz GenH2 Truck ще в 2020 році. З того часу машина проходить інтенсивні випробування. Крім того, всі бажаючі могли покататися на ній в рамках нещодавно минулої виставки IAA Transportation 2022 в Ганновері.
Компанія поставила за мету довести запас ходу тягача у складі автопоїзда до 1000 км. Для цього планується використовувати рідкий водень (з більш високою щільністю енергії), хоча в даний момент машина працює на газоподібному паливі. Серійне виробництво Mercedes-Benz GenH2 Truck заплановано на другу половину десятиліття.