Daimler Buses пропонує випробувати за кермом новітні системи допомоги водієві
Компанія Daimler Buses вже підготувалася до нових правил безпеки General Safety Regulation (GSR), які набудуть чинності в Європі з липня 2024 року. Вони зокрема зазначають наявність на нових автобусах повного спектру систем допомоги водієві. Це система контролю сліпих зон з правого боку, а також безпосередньо перед автобусом, система розпізнавання дорожніх знаків для дотримання швидкісного режиму. До цього переліку також входять система контролю уваги, камера заднього виду, світлова сигналізація при екстреному гальмуванні, а також наявність інтерфейсу під установку алкотестера Alcohol Interlock.
Нові автобуси Daimler Buses – марок Mercedes-Benz та Setra не тільки задовольняють усім цим вимогам, але й пропонують розширені функції безпеки. А переконатись у цьому можна на гоночній трасі Circuito del Jarama неподалік Мадрида, де для водіїв організовані спеціальні тренувальні поїздки. Вони розбиті на чотири секції з використанням 14 автобусів різних моделей.
Насамперед на спеціальній ділянці пропонується випробувати систему допомоги при екстреному гальмуванні Active Brake Assist 6-го покоління, а також системи, що усувають сліпі зони – Sideguard Assist 2 та нову Frontguard Assist. Для наглядної демонстрації систем використовуються спеціальні рухливі макети автомобілів, велосипедистів та пішоходів.
Друга секція включає показ у роботі системи допомоги при керуванні Active Drive Assist 2. Заїзди здійснюються дорогами загального користування на туристичному автобусі Setra Comfort Class. Система при включенні адаптивного круїз-контролю утримує лайнер на смузі руху, активно втручаючись у процес керування. Нагадаємо, що на попередній системі водію при зміні смуги руху без включення покажчика поворотів подавалися лише світлові та тактильні сповіщення.
У завдання третьої секції входить демонстрація у дії камер з кутом огляду на 360 град., а також системи камер Mirror Cam, які замінюють традиційні зовнішні дзеркала. Поїздки проводяться на трьох автобусах: Mercedes-Benz Tourismo, Setra TopClass, а також двоповерховому Setra S531 DT.
Крім систем допомоги водієві, також можна випробувати автобуси з передовими силовими агрегатами. На 3,4-кілометровій гоночній трасі зі складним рельєфом пропонується проїхати на приміських моделях з гібридним приводом – Setra MultiClass LE та Mercedes-Benz Intouro. У них між дизельним двигуном та автоматичною коробкою передач встановлений електромотор у 14 кВт та 220 Нм. Останній в режимі рекуперації накопичує енергію в суперконденсаторах, яка використовується для живлення бортових систем, а також для розгону. Також для тестових поїздок доступні й міські електробуси з низькою підлогою – Mercedes-Benz eCitaro та eCItaro G, оснащені водневими паливними елементами як розширювач діапазону.