У березні український ринок напівпричепів показав непогане зростання (+11,4%) порівняно з лютим – реалізовано 3,9 тис. од. А якщо порівнювати з березнем 2022 року, то це просто велетенський стрибок у 3800(!)%. Все це є наслідком активізації ринку сідлових тягачів, який показує в Україні за підсумками березня схожу динаміку зростання. Такі дані наводить Інститут дослідження авторинку.
З усіх реалізованих у березні напівпричепів 45,7% припало на внутрішні перепродажі – 1,8 тис. од. Ще 42,7% проданих транспортних засобів становили завезені з-за кордону, це також уживані – 1,7 тис. од. Нова причіпна техніка становила 11,6% або 449 од., причому 57 з них було виготовлено в Україні.
Якщо говорити про типи, то найбільш затребуваними були самоскидні напівпричепи: 26,6% (468 од.) внутрішніх перепродажів, 33,9% (561 од.), уживані з-за кордону та 45,8% (182 од.) нові . На другому місці тентовані, якщо говорити про перші два сегменти – 18,61% (326 од.) та 26% (430 од.), та цистерни серед нових – 20,4% (81 од.).
Що ж до найбільш популярних марок, то перше місце впевнено тримає Schmitz Cargobull, причому у всіх трьох сегментах: внутрішніх перепродажах – 19% (338 од.), уживаному імпорті – 28,4% (470 од.) та нових – 27,2 % (122 од.).
Друге місце: за Koegel (11,89% – 209 од.) серед перепродажів в Україні, Krone (10,1% – 168 од.) серед уживаних, ввезених з-за кордону, та Wielton (8,5% – 38 од. .) серед нових.
Що ж до третього місця, то на внутрішньому ринку перепродажів його займає вже Krone (10,6% – 168 од.), а Koegel (8,6% – 143 од.) серед уживаного імпорту. Що ж до нової техніки, то тут «бронзовим призером» став вітчизняний виробник Everlast – з часткою 7,6% та 34 од. Детальніше зі статистикою продажів причіпної техніки в Україні за підсумками березня 2023 року можна ознайомитися з наведених нижче таблиць.
Внутрішні перепродажі
Імпортовані вживані
Продаж нових