X

Що являють собою багатовісні вантажівки Ginaf на українських дорогах

На будмайданчиках у різних регіонах України сьогодні можна зустріти досить цікаві, п’ятиосні вантажівки голландської марки Ginaf. Ці машини переважно працюють з бетонозмішувальними барабанами, хоча трапляються й самоскиди.

Розповімо про ці машини більш детально, тим більше, що для цього є прекрасний привід. Рівно 20 років тому, в лютому 2002 року на салоні комерційних автомобілів RAI в Амстердамі відбувся світовий дебют машин Ginaf серії Х. Саме сьогодні вони і колесять по українських дорогах.

Cамосвал Ginaf X 5250 TS на дорогах Киева (2013 г.)

На автосалоні RAI були показані версії з різними колісними формулами – моделі X 5450 S (10×8), X 4345 (8х6), а також X 4446 TS (8х8). Ці машини отримали нові кабіни – від вантажівок сімейства DAF CF, а також більш досконалі турбодизелі DAF стандарту Євро 3. Характеристики їх вражають і понині.

X 5450 S (10х8) на салоне RAI в Амстердаме (2002 г.)

Так, представлене на стенді п’ятиосне шасі X 5450 S було розраховане на вантажопідйомність 34 т і повну масу 50 т. Двигун тут встановили потужністю 483 к. с.

X 4345 (8х6) на RAI 2002

На машини нової серії X перейшли дві фірмові фішки Ginaf. По-перше, це гідропневматична підвіска коліс (HPVS) з контролем величини дорожнього просвіту незалежно від завантаження. А по-друге, запатентована електронна система кермування (EVS), яка дозволяє повертати двоскатні колеса задньої ведучаї вісі (в протилежний бік переднім колесами), що покращує маневреність на малих швидкостях.

Первое в Европе 5-осное шасси для строительного сегмента было марки Ginaf

Нагадаємо, що даний голландський виробник начитав з дво- і тривісних вантажівок для будівельного сегмента. У 1967 році компанія під назвою Gebr. Van Ginkel (тобто Братів Ван Гінкель) була перейменована в GINAF. У 1975 році фірма першою в Західній Європі почала випуск чотиривісного повнопривідного шасі для будівництва. А в 1984-му, також вперше, вивела на ринок і шасі з п’ятьма вісями.