Малоизвестный магистральный тягач Ryder Paymaster получил семь патентов и стал революционной машиной для своего времени.
У грудні 2016 року в США презентували водневий магістральний тягач Nikola One, який став справжньою сенсацією. Проте мало хто знає, що в Америці майже сорок років тому створили не менш революційну машину. Ryder Paymaster була розроблена дизайнером Деном Хобгенсіфкеном ще в 1969 році, а в 1971-му склали перший дослідний зразок.
Ryder Paymaster за свою інноваційну конструкцію отримав сім патентів.
По-перше, машина мала незвичайної форми аеродинамічну кабіну. Більше того, над нею працювали фахівці відомої авіабудівної компанії Boeing. В результаті коефіцієнт Сх вдалося знизити на 40%, що одразу поліпшило паливну економічність.
Незвичним було і шасі. Усі мости були на пневматичній підвісці, а задні колеса вперше в класі були односкатними. Ryder Paymaster мав модульне компонування, що давало змогу замінити той або інший агрегат за найкоротший час.
Силовий агрегат розташовувався не під кабіною, а за нею, під сідельно-зчіпним пристроєм. Двигуни пропонувалися на вибір: Detroit Diesel 6-71 або 8V-71T, або Cummins VT903. З ним агрегатувалася коробка передач Fuller RT910. Мотор кріпився на спеціальному алюмінієвому підрамнику і для зручності обслуговування міг висуватися на полозках.
Виробництвом тягача Ryder Paymaster зайнялася фірма Ryder System з Майамі. У 1973 – 1974 рр. було виготовлено десять таких тягачів, які працювали на дорогах загального користування в різних транспортних компаніях.