
Volvo Trucks розвінчує міфи про нові технології
Компанія Volvo Trucks вирішила розвіяти цей міф, представивши навесні 2016 року на полігонах біля Праги (Чехія) та Гетеборга (Швеція) сучасну лінійку будівельної техніки, обладнаної сучасними технологічними рішеннями.
У «бойових» умовах журналісти і клієнти компанії випрбували новітні самоскид Volvo FMX, тягач Volvo FH16 і ще 14 вантажівок різних модифікацій, призначених для будівельної та гірничодобувної галузей. В них використано низку інновацій, які не тільки полегшують життя водія, а й уможливлюють для автомобіля.
Коробка передач I-Shift зі зниженими передачами
Коробка передач I-Shift зі зниженими передачами
Автоматична коробка передач I-Shift може бути доукомплектована двома додатковими зниженими передачами. Це потрібно для того, щоб рушити з місця і рухатися з мінімальною швидкістю на максимально навантаженій машині. Наприклад, під час маневрування на будмайданчику, в лісі, шахті або інших складних місцевостях.
Максимальна маса вантажівки із суцільним кузовом при використанні додаткових знижвувальних коробки передач I-Shift може становити 325 тонн! Такі завдання без використання інноваційної коробки передач раніше були не під силу звичайній серійній будівельній техніці.
Автоматична система тягового зусилля (ATC)
На будівництві, де доріг зазвичай немає, повний привід для будівельної техніки просто необхідний, – інакше вантажівка застрягне десь на півдорозі і витягнути її буде проблематично. Але постійна робота всіх мостів має масу недоліків: підвищена витрата палива, збільшене навантаження на механізми і як наслідок – великі витрати на їх обслуговування і заміну. Насправді щоб допомогти заднім колесам витягнути машину на слизькому покритті потрібна дуже невелика кількість часу – буквально пару секунд. Для цього Volvo розробила автоматичну систему тягового зусилля (АТС).
Система динамічного рульового керування Volvo
Ще один винахід інженерів Volvo Trucks – гідропідсилювач керма з інтегрованим електромотором, який отримує до 2000 сигналів на хвилину від різних датчиків і змінює зусилля на кермі. На маленьких швидкостях кермо стає ще легшим, як на легковику. На великих – тримає нульове положення, тим самим утримуючи машину на прямій навіть якщо дорога погана і дме бічний вітер.
Модель Volvo FL 4х4
Найлегша модель в модельній лінійці Volvo тепер доступна з колісною формулою 4х4, зі збільшеним дорожнім просвітом. Ідеально підійде як для роботи на будівельних майданчиках, так і для різних комунальних робіт.
Будівельна кабіна і посилений бампер для моделі Volvo FH
Флагман модельного ряду Volvo – модель Volvo FH – тепер це не тільки магістральний тягач, а й повноцінна будівельна вантажівка. Посилений трисекційний бампер, який запобігає ймовірним пошкодженням кабіни; додатковий захист фар; спеціальний козирок для захисту кабіни – всі ці опції доступні для моделі Volvo FH.
Збільшене навантаження на передню вісь
Тепер навантаження на передню вісь збільшено з 18 до 20 т.
Тандемни підйомний міст
Механізм підйому тягового моста дає можливість відключати і піднімати один з тягових мостів, тим самим даючи змогу поєднувати зчеплення з дорогою і вантажопідйомність, властиві двохосьовим візкам, з ходовими якостями і ефективністю, характерними для одновісних моделей.
Продуманість конструкції будівельної техніки Volvo впізнається навіть у деталях. Наприклад, всі сходинки кабіни Volvo FMX мають рифлене, протиковзке покриття. Дзеркала заднього виду закріплені на надійних сталевих опорах. А повітрозабірник розміщений високо, тим самим відмінно захищений від пилу на будівництві.
Інноваційні розробки на нових будівельних вантажівках від Volvo Trucks значно покращують довговічність і продуктивність цих машин. А отже, міф про більшу надійність та витривалість старих добрих механічних пристроїв поступово зазнає поразки.

Volvo Trucks розвінчує міфи про нові технології