Новітні вантажівки JAC і Howo вже в Україні
Компанія AGSOLCO Ukraine порівняно молода, однак за півтора року вона змогла зарекомендувати себе як надійний постачальник бізнес-рішень в аграрному, будівельному і транспортному секторах. AGSOLCO Ukraine є офіційним представником всесвітньо відомого елеваторного обладнання Brock, офіційним дилером техніки Case, вона займається також реалізацією складського обладнання, зокрема навантажувачів.
Ще один важливий напрямок – продаж комерційних автомобілів. Компанія отримала статус офіційного дистриб’ютора найбільших китайських виробників вантажівок – JAC і Howo.
Нова генерація JAC
Модельну лінійку вантажівок JAC відкриває машина X200 повною масою 3,0 т з шасі вантажопідйомністю 1,4 т. Вона оснащується 2-літровим турбодизелем в 136 к.с. і механічною 6-ступінчастою коробкою передач.
Великі надії покладаються на модель N-серії. В її конструкції немає жодної деталі від попередників. Виробництво автомобілів з двигунами Євро-5 розпочалося тільки в 2016 році. Тут використано систему очищення випускних газів SCR-AdBlue, вироблену на заводі Bosch у Чехії.
Почнемо з моделі N56 – повною масою 5,6 тонни і вантажопідйомністю шасі 3,45 т. Вона призначена для встановлення кузовів загальною довжиною від 4,0 до 4,5 м. Ця машина комплектується турбодизелем 2,8 л у 156 к.с. (353 Нм). Вона вирізняється багатою комплектацією: тут є дзеркала з електроприводом і обігрівом, електросклопідйомники, борткомп’ютер російською мовою, кондиціонер, верхній спойлер, передні дискові гальма. На автомобіль діє акційна ціна – $22 500.
На виставці TIR’2016 були представлені дві моделі нового N-сімейства. Перша з них – N75 повною масою 7,5 тонни і шасі вантажопідйомністю до 4,5 т. Такий автомобіль може обладнуватися кузовами завдовжки від 5,0 до 5,6 м і завширшки до 2,5 м. Він комплектується 3,8-літровим турбодизелем марки Cummins в 156 к.с. (491 Нм). Коробка передач – 6-ступінчаста ZF. Цю машину відрізняє пневматична гальмівна система Knorr-Bremse, передні дискові гальма, наявність кондиціонера та електропакета. Вартість шасі – від $29 500.
Друга модель – N120 являє собою повноцінний середньотоннажний автомобіль. Повна маса становить 12,0 т, а вантажопідйомність шасі – 7,7 т. Така машина має підвищений запас міцності. Рама має вставки за принципом «лонжерон у лонжероні». Передній міст розрахований на навантаження 5,0 т, а задній – 9,12 т.
Модель оснащується таким самим мотором Симміпѕ, що і N75, проте потужність підвищена до 170 к.с., а максимальний крутильний момент – до 600 Нм. Додалася система круїз-контролю і денні ходові вогні. Прайси на шасі стартують з $36 500.
Автомобілі JAC N-серії не бояться холодів, оскільки мають систему підігріву: паливного бака, паливного насоса, фільтра-сепаратора і фільтра-осушувача. Ці машини вже відмінно себе показали під час низьких температур – мінус 25-35°С. І не випадково в РФ за два роки вже реалізовано понад 10 тисяч одиниць такої техніки.
Howo на будь-який гаманець
Компанія AGSOLCO Ukraine виводить на український ринок принципово нові вантажівки марки Howo, випуск яких стартував у 2015 році. Кабіни, двигуни і мости для них виготовляються за технологією MAN.
Нагадаємо, що в 2009 році Howo уклала довгостроковий партнерський договір із компанією MAN, яка стала власником 25% акцій китайського виробника. У результаті за 5 років було повністю переналаштовано виробництво, в яке інвестовано понад 4 млрд доларів. Лінія складання кабін була повністю роботизованою – тут немає жодної людини. Щорічно випускають до 220 тис. двигунів.
Для українського ринку актуальні моделі Howo більш доступного цінового діапазону – сімейства T5G. Відвідувачі TIR’2016 могли побачити дві машини: шасі з 4х2 і будівельний самоскид (6х4). Шасі оснащене мотором у 210 к.с., а самоскид – 340-сильним агрегатом. Самоскид комплектується 16-кубовим кузовом і може перевозити до 20 т вантажу. Його вартість – $85 тис.
Ще більш доступними є вантажівки Howo сімейства V7G. Вони комплектуються кабіною для китайського ринку і двигунами в 210-440 к.с. У Києві показали сідловий тягач на 440 к.с. з задньою пневмопідвіскою коліс ContiTech і високою двоспальною кабіною. Тут встановлена посилена рама з товщиною лонжеронів 10 мм, а кліренс становить 380 мм.
Такий автомобіль підходить для роботи з напівпричепами-зерновозами. Його вже оцінили перевізники Аргентини та Бразилії. На українському ринку тягач має найнижчу ціну в сегменті серед машин 2016 року – $67 500.
AGSOLCO Ukraine пропонує розгорнуту мережу станцій технічного обслуговування вантажівок JAC і Howo. Сьогодні СТО є в Черкасах, Дніпропетровську, Рівному, Львові, Тернополі. До кінця року вони мають з’явитися у всіх обласних центрах.