У період з січня до червня 2022 року частка машин з нульовим рівнем викидів (акумуляторних і на паливних елементах) на європейському ринку міських автобусів становила 30 відсотків, що більше, ніж за аналогічний період 2021 року — 22,8% та 2020 року — 15,1%.
У першій половині 2022 року в Європі було зареєстровано 1768 електричних автобусів. За весь 2021 рік — понад 3000 електробусів, з них 1393 — у першому півріччі. З урахуванням першого і другого кварталів 2021 і 2022 років кількість реєстрацій збільшилася на 27%.
Згідно з даними Chatrou CME Solutions, 64,5% всіх міських автобусів у 26 країнах тепер мають альтернативну трансмісію (59,4% за весь 2021 рік і 52,5% за весь 2020 рік). Частка гібридних автобусів знижується: з 24 до 14%, що «викликано переходом на електробуси (Німеччина) або на газові автобуси (Іспанія та Італія)», зазначає консалтингова фірма.
Велика Британія лідирує в списку країн, де зареєстровано найбільшу кількість електроавтобусів — 350. За нею йде Німеччина з 246 од., потім Франція з 236 од. Загалом ринок міських автобусів у Європі впав на 6% – до 6019 од. у першій половині 2022 р. (6,401 од. у першій половині 2021 року).
Голландський виробник VDL знову біля керма найбільших продавців електробусів в Європі. У першій половині 2022 року він реалізував 242 машини. За ним слідує компанія BYD-ADL з 221 од. А на третьому місці — Yutong, який поставив 217 електробусів. А далі йдуть Mercedes-Benz з моделлю eCitaro, Iveco Bus і MAN. А ось Solaris, який лідирував на ринку електробусів в Європі в 2021 році (а також в 2020-му) посідає лише сьоме місце. У будь-якому разі польський виробник, як і раніше, лідирує за кількістю реєстрацій в період з 2012-го до червня 2022 року — з 1225 од., а на другому місці — VDL з 1211 од.
Ці цифри ґрунтуються на даних, зібраних і проаналізованих Chatrou CME Solutions. Розглянуті країни: EU27 + Велика Британія + Ісландія + Норвегія + Швейцарія (статистика по Сербії, Угорщині та Болгарії за перше півріччя поки недоступна).