X

АВТЕК: нові горизонти. Техніка МАЗ і Ford Truck на Агро-2016

Одну из наиболее интересных экспозиций на выставке «Агро 2016» представил АВТЕК – крупнейший дистрибьютор коммерческой автомобильной техники в Украине. Рассказывает генеральный директор компании Сергей Кобылинский.

Розповідає генеральний директор компанії АВТЕК – Сергій Кобилинський. Ми презентували на виставці автомобілі двох ключових марок – Ford Truck і МАЗ. Щодо першого, то це спеціальне рішення для аграріїв – машина на новому шасі, яку було представлено у квітні нинішнього року. У неї новий двигун стандарту Євро 5, нова кабіна, нові технічні характеристики.

При цьому ціну вдалося утримати практично на тому самому рівні, що і у попередньої моделі. В нашій експозиції був також самоскид загального призначення, який підходить не тільки для аграрного бізнесу, а й для дорожнього будівництва та інших цілей.

А дуже скоро ми привеземо в Україну Ford 1848T. Це абсолютно нова машина, представник наступного покоління тягачів, призначених спеціально для європейського ринку. Вона має двигун стандарту Євро 6 і здатна скласти гідну конкуренцію будь-якому гравцеві в своєму сегменті – за потужністю двигуна, витратою палива та іншими технічними характеристиками.

І що важливо, у цієї моделі більш вигідна вартість володіння, ніж у машин великої європейської сімки. Зазначу, що для технічного обслуговування мотора Євро 6 потрібна спеціальна підготовка працівників сервісу – і вони її вже пройшли в Туреччині.

Cергій Кобилинський
Генеральний директор компанії АВТЕК

На виставці ми також презентували сервісну мережу FORD TRUCKS, яку розвиваємо разом з компанією Ірбіс та її мережею TOP TRUCK. Конференція працівників цієї мережі, яка відбулася 27 травня, ще раз засвідчила, що сьогодні якість підготовки персоналу зростає.

Ми провели кілька тренінгів за ці останні два роки, відкрили і підготували шість сервісних станцій. Через місяць їх буде вісім, а до кінця року, я думаю, ми відкриємо щонайменше чотири нових сервіси в Україні, насамперед у західних областях, і таким чином доведемо їхню загальну кількість до дванадцяти.

Що стосується запчастин, то у нас є хороший центральний склад у Києві. Ми перекриваємо повністю потреби в поточному обслуговуванні моделей Ford, які сьогодні експлуатують в Україні. Регулярно, кожні два тижні, оновлюємо номенклатуру запчастин з Туреччини. А якщо якась деталь потрібна терміново, то можемо поставити її літаком.

Які тенденції ми спостерігаємо у наших клієнтів? По-перше, це запит на більш якісну техніку – і у комерційних структур, і у державних підприємств. Замовники починають враховувати такий фактор, як вартість володіння автомобілем, адже раніше йшлося тільки про ціну.

 

На виставці ми представили цікаву експозицію разом із Мінським автозаводом. Як і раніше, МАЗ сильний у вантажівках. В Україні минулого року він займав у своєму сегменті частку 36%. Для нас це важливий стратегічний партнер. У МАЗа на нашому ринку нині найсильніші позиції в сегменті автокранів – тут у нього просто немає конкурентів. В експозиції представлений потужний кран на шасі 8х4.

Був показаний також самоскид МАЗ стандарту Євро 6 – поки ще передсерійний. Цю машину зробили, більше орієнтуючись на ринок Східної Європи. Але на підприємстві прекрасно розуміють, що не за горами і 2018 рік, коли в Україні набудуть чинності норми Євро 6.

Якщо ж говорити про Євро 5, то на виставці було продемонстровано магістральний тягач із двигуном Mercedes-Benz. Це гарна машина, але її ціна зависока. Втім, вже через два-три місяці ми очікуємо автомобіль Євро 5 з двигуном ЯМЗ і маємо намір здивувати ринок його ціною.

Крім того, в нашому портфелі є повна лінійка автобусів МАЗ. Вони поєднують відмінну цінову пропозицію з високою якістю. Продукт МАЗ показав себе дуже добре на наших дорогах – згадаймо хоча б поставки до Євро 2012. Ми бачимо підвищення попиту на ці машини, активно працюємо цього року і разом з МАЗом продовжуємо брати участь у всіх тендерах.

Представлена на виставці модель автобуса МАЗ-241 дуже цікава. Вона призначена для перевезень у невеликих містах і між районними центрами. Це доволі зручний автобус на 35 місць (для сидіння – 22) з низькою витратою палива і двигуном в 177 к. с. стандарту Євро 5.

На стенді три моделі Ford Сагдо: зерновоз з новою кабіною, будівельний самоскид і сідловий тягач.

МАЗ на Агро-2016

На стенді МАЗа і «АВТЕК»: автобус МАЗ-241, передсерійний самоскид (8х4) Євро 6, автокран (8х4) і сідловий тягач Євро 5.