X

ZF презентує новітні технології eMobility для вантажівок та автобусів

Підрозділ ZF Commercial Vehicle Solutions (CVS) напередодні виставки IAA Transportation 2022 презентує свої новітні технології eMobility. Сюди входить новий центральний електропривід ZF CeTrax 2 для великовантажних автомобілів. А також – нова система рульового управління з електропідсилювачем (EPS) для вантажівок, туристичних і міських автобусів. EPS була підготовлена для електромобілів і автономного водіння до 5-го рівня. Крім того, ZF демонструє eWorX – систему відбору потужності (PTO) для електрифікованих комерційних автомобілів.

Новий електричний центральний привід CeTrax 2 – інтегрована модульна система для великовантажних автомобілів. Використовуючи компоненти власної розробки, він оснащений двома високопродуктивними електромоторами з масляним охолодженням, а також двома вбудованими інверторами на 800 В з карбіду кремнію (SiC). CeTrax 2 використовує вдосконалену триступеневу коробку передач, здатну виконувати перемикання під навантаженням.

З усіма компонентами, інтегрованими в інноваційний і компактний єдиний блок, CeTrax 2 дозволяє виробникам пропонувати як звичайні ДВЗ, так й електричні приводи на одній і тій же платформі транспортного засобу. Крім можливості більш швидкої електрифікації існуючих автомобільних платформ, він забезпечує високу потужність і крутний момент, легку конструкцію (близько 385 кг) і підвищену ефективність електроприводу до 96%.

Володіючи постійною потужністю 360 кВт і максимальним крутним моментом 24 700 Нм для транспортних засобів повною масою до 44 т, електропривод CeTrax 2 забезпечує плавну роботу КП завдяки плавному перемиканню під навантаженням. Перемикання передач розраховується вбудованим блоком управління та автоматично виконується електричними механізмами.

Новий електропідсилювач керма ZF (EPS) являє собою наріжну технологію для переходу галузі комерційних автомобілів до електрифікації. Ґрунтуючись на великому досвіді Групи в області легкових автомобілів, EPS підходить для широкого спектру вантажівок середньої і великої вантажопідйомності, а також туристичних і міських автобусів. Він також є важливою складовою для встановлення вдосконалених систем допомоги водієві наступного покоління, що підтримують технологію автономного водіння в галузі комерційного транспорту.

Заміна гідравлічного насоса вбудованим електромотором робить систему рульового управління незалежною від трансмісії автомобіля і усуває необхідність у гідравлічній рідині. Забезпечуючи нульові локальні викиди для акумуляторних електромобілів і автомобілів на паливних елементах, він також оптимізує процес водіння завдяки тихій і плавній роботі на електриці. Побудований відповідно до найвищого рівня безпеки автомобілів (ASIL D) і доступний у варіантах 24 В і 48 В з вихідною потужністю до 8000 Нм, модуль EPS має масштабовану конструкцію, що відповідає різним вимогам до компонування.

Система EPS ZF в даний час готова до управління по дротах і може підтримувати майбутні функції автономного водіння до Рівня 5. Як активна система рульового керування EPS може інтегруватися з ADAS для підтримки функцій безпеки, включаючи, наприклад, безперервне утримання смуги руху.

L

eWorX – електрифікована система відбору потужності (PTO), яка призначена для приводу бортового робочого обладнання на комерційних автомобілях. Будучи повністю інтегрованою системою, eWorX представляє значну цінність для виробників транспортних засобів і кузовів як модульна, стандартизована та інтелектуальна система, яка об’єднує всі функції, необхідні для електрифікації бортового обладнання, в одному компактному пристрої.

Надаючи відомий механічний інтерфейс, eWorX може працювати з кузовами різних виробників, усуваючи необхідність мати справу з трансмісією електрифікованого автомобіля. Рішення eWorX, що являє собою важливий крок у переході комерційного транспорту на електротягу, забезпечує нульовий рівень місцевих викидів і значно знижує рівень шуму, що спрощує експлуатацію в містах і житлових районах.