Американський стартап Revoy EV нещодавно запустив на території США унікальний сервіс з оренди причіпних батарейних модулів електричною віссю для магістральних автопоїздів. Вони приєднуються між сідловим тягачом та основним напівпричепом за допомогою стандартного зчіпного пристрою. Весь процес займає близько 5 хвилин, що швидше ніж заправлення повного бака пальним.
У візку знаходяться LFP батареї ємністю 525 кВт.год, що вистачає на пробіг до 400 км. Під час роботи Revoy EV викиди CO2 скорочуються на 80%. І це не дивно, адже витрата дизпалива тягача падає з 39-29 л до 12-7 л на 100 км. Внаслідок одна вантажівка дозволяє заощадити транспортній компанії до 25 тис. доларів на рік.
Підкатні візки Revoy EV покращують розгінну динаміку, а також у режимі рекуперативного гальмування допомагають зупинити автопоїзд на 30% швидше. Більш того, є система автоматичної корекції від перекидання. І це ще не все. За допомогою мобільного додатка водій може переглядати сліпі зони. Технологія Revoy EV відповідає всім вагогабаритним нормам та стандартам FMVSS.
Таким чином, причіпні акумуляторні модулі Revoy EV мають цілу низку переваг. Перевізник не витрачає час на заряджання, оскільки модулі надаються вже зарядженими. Клієнт просто заїжджати на пункти для їхньої заміни. Немає необхідності купувати електричний тягач, який втричі дорожчий за дизельний.. Плата стягується тільки за оренду. І при цьому досягаються чудові екологічні показники.