Volvo CE представляє перший електричний асфальтовий каток
Компанія Volvo Construction Equipment (Volvo CE) презентує свій перший асфальтовий каток на електротязі. Модель DD25 Electric відсвяткує світовий дебют на виставці Сonexpo 2023, яка пройде у Лас-Вегасі з 14 по 18 березня. А до покупців новинка почне надходити з першого кварталу наступного року. Таким чином, компанія розширює асортимент екологічно чистої спецтехніки. У 2020 році на ринок вийшли електричні екскаватори (компактні Volvo EC18/EC25 та більші EC230 Electric), а також компактні колісні навантажувачі (L25/L20 Electric). Головна мета виробника – до 2040 року досягти нульового рівня парникових газів у ланцюжку створення чистої вартості. Це є частиною стратегії Volvo Group – до 2030 року збільшити частку електромобілів у загальному обсязі продажів до 35%.
Очікується, що каток DD25 Electric працюватиме протягом повної зміни на одному заряді в залежності від типу роботи та інтенсивності робочого циклу. Він має ті ж рішення для зарядки, що й електричні екскаватори та навантажувачі. Електричний каток буде поставлятися з вбудованим зарядним пристроєм, який дозволяє заряджати батарею від 0 до 100% всього за три години в залежності від рівня потужності змінного струму. З додатковим зовнішнім пристроєм швидкого заряджання постійного струму це можна зробити менш ніж за годину, тобто під час обідньої перерви.
Завдяки поєднанню перевіреної платформи Volvo Asphalt Compactor з акумуляторною батареєю асфальтовий каток DD25 Electric розвиває потужність 24 кВт, що на 30% більше, ніж у звичайного катка Volvo DD25B. В результаті машина виходить більш чуйною з точки зору швидкості та вібрацій. Каток ефективніше працює на ухилі завдяки розміру компонентів і краще на великих висотах у порівнянні з дизельною машиною, яка втрачає потужність зі збільшенням висоти.
Круговий огляд у 360 градусів та високочастотне ущільнення дозволяють операторам швидко отримувати гладку асфальтовану поверхню. Частоту можна регулювати від 3500 об/хв/55 Гц до 4000 об/хв/67 Гц для різних застосувань. На відміну від дизельного двигуна, який потрібно обслуговувати, електричні компоненти, акумулятори та електромотори особливо не потребують цього, що економить час та гроші клієнтів.