На грузовиках Scania нового поколения используются существенно модернизированные двигатели и коробки передач, что помогает экономить до 2000 л топлива в год
Компанія Scania продовжує розкривати технічні подробиці вантажівок наступного покоління, дебют яких відбувся 23 серпня в Парижі, на Міжнародному екологічному форумі.
Отже, окрім нової лінійки кабін, у вантажівках Scania з’явилися вдосконалені двигуни і трансмісії. Так, усі турбодизелі екологічного стандарату Евро 6 мають нову систему управління. Разом з поліпшеною охолоджувальною здатністю, зокрема завдяки збільшеної решітки радіатора, це дає можливість заощадити до 3% палива.
А якщо додати сюди і поліпшену аеродинаміку нових кабін, то сумарна витрата знижується на 5%. Таким чином, при середньому щорічному пробігу магістрального тягача 150 тис. км можна заощадити до 2000 л дизпалива.
“З останніми оновленнями ми можемо гарантувати подальше скорочення
споживання палива починаючи з 3% на усіх дизельних двигунах в нашому новому модельному ряду вантажівок”, говорить Бьорн Вестмен, глава підрозділу з розробки двигунів Scania. – “Крім того, скоротити витрату палива допоможуть й інші зміни в конструкуції: поліпшення в аеродинаміці і швидше передатне відношення – 2,35 в задньому мосту”.
Усі чотири 13-літрові дизельні двигуни Scania, які тепер вінчає топова, 500-сильна версія, для досягнення екологічних норм Євро 6 використовують тільки одну систему очищення випускних газів – SCR.
Серед змін в двигуні відмітимо допрацьовану камеру згорання і нові інжектори, що дає можливість заощадити 0,2 – 0,5 % палива. Більш висока робоча температура, термостатичне масляне охолодження, разом з новими вентиляторами дозволяють заощадити до 1% палива – головним чином за рахунок оптимальної температури олії, навіть при малій вихідній потужності і низькій забортній температурі.
Ще одна важливе зміна у вантажівках Scania нового покоління – це модернізована система автоматичного перемикання передач Opticruise, Вона дозволяє на 0,4 с прискорити синхронізацію передач, що означає майже удвічі швидке перемикання. Це означає більш високий крутний момент при переході на вищу передачу. Усе це підвищує плавність роботи трансмісії і також працює на економічність і довговічніть.