Paul Agro Mover 2.0 - вантажівка та трактор для села
Багатофункціональна вантажівка Paul Agro Mover 2.0 – тобто другого покоління з’явиться широкій публіці на прийдешньому міжнародному салоні комерційних автомобілів IAA Сommercial Vehicles 2016 в Ганновері. Машина побудована на базі повнопривідного автомобіля Mercedes – Benz Arocs 2051 AK (4х4).
Компанія Paul Nuzfahrzeuge AG приготувала для своєї вантажівки другого покоління два принципово важливих нововведення.
Перша зміна Paul Agro Mover 2.0 – машина отримає задню коробку відбору потужності PTO. Вона здатна забезпечувати вихідну потужність до 375 кВт, передаючи до 3405 Нм максимального крутного моменту. При цьому роботу PTO можна контролювати через термінал ISOBUS, розташований в кабіні. При оборотах двигуна в 1350 про/мін досягається максимальна швидкість обертання вихідного валу PTO в 1000 про/хв. З падінням оборотів двигуна нижче 800 про/мін PTO може автоматично від’єднуватися при великих навантаженнях для захисту від роботи у натяг.
Завдяки задній коробці відбору потужності Paul Agro Mover 2.0 може працювати з саморозвантажуючими причепами – без додаткового штовхаючого агрегату. Таким чином, це розширює застосування машини в агросекторі – при роботі з розпилювачами, баками для води, ємкостями з добривами та ін. Автомобіль може виконувати багато різних функцій і в комунальному секторі – від косіння трави до прибирання снігу.
Друга важлива зміна Paul Agro Mover 2.0 – гідравлічний триточковий підйомник в кормі, розроблений з використанням компонентів компанії Сlaas. Навіть без баласту він забезпечує підйомну силу в 4,5 т. А з установкою переднього баласту в 1,5 т цей показник зростає до 7,0 т. Таким чином, Paul Agro Mover 2.0 може виконувати раніше недоступну функцію важкого трактора – працювати з потужними дисковими або зубчастими культиваторами.
У результаті, багатофункціональна вантажівка другого покоління Paul Agro Mover 2.0 дозволяє виконувати значно більше операцій як в аграрному секторі, так і в комунальному господарстві. Цю машину можна використати не лише для засіву і прибирання полів, але і для прибирання доріг від снігу, а також для перевезення вантажів по дорогах загального користування зі швидкістю до 80 км/год.