X

В Україні презентували позашляхові вантажівки IVECO T-Way

Компанія AMAKO, офіційний дилер IVECO в Україні, з 29 травня до 02 червня на території свого центрального офісу, в с. Проліски проводить виставку вантажної техніки різного призначення. Вперше на вітчизняному ринку показано сімейство машин T-Way, які прийшли на заміну Trakker та призначені для важких умов експлуатації.

В експозиції можна побачити двовісні та тривісні повнопривідні шасі T-Way, хоча машини доступні також у варіантах 6х4, 8х4, а також 8х8. Модель 4х4 має потужну раму з лонжеронами, виготовленими зі сталі завтовшки 7,7 мм, а варіант 6х6 – завтовшки вже 10 мм. У передній підвісці вже стандартно використовуються трилистові ресори. Тут застосовуються параболічні ресори, які більш еластичні на бездоріжжі.

Двовісне шасі 4х4 розраховане на повну масу 19,5 т і може працювати у складі 44-тонного автопоїзда. А версія 6х6 представлена на виставці у двох виконаннях: з короткою денною та подовженою спальною кабінами.

На одному тривіснику встановлені шини 14.00 R20, а на другому – ширше «взуття» розмірності 525/65 R20,5. В останньому випадку це дозволило підняти повну масу з 26 500 кг до 33 500 кг. Відповідно збільшилася і вантажопідйомність – з 16 до 23 т. Таке тривісне шасі може працювати у складі автопоїзда повною масою до 60 т.

На автомобілях застосовується модернізований 13-літровий турбодизель Сursor 13 потужністю 430 та 480 к. с. У даному випадку він Євро 5, хоча можна замовити і Євро 6. Коробка передач – механічна, або автоматизована ZF TraXon, причому в обох випадках 16-ступенева. На відміну від Takker, 12-швидкісні КП тут уже не встановлюються.

IVECO T-Way отримав повністю нову кабіну – з дизайном у стилі магістральних тягачів S-Way. Тут застосовується трисекційний, сталевий бампер із загратованими фарами. Для нашого ринку обов’язково встановлюється сталевий захист двигуна знизу.

Подовжена спальна кабіна може бути зі стандартним або високим дахом – із внутрішньою висотою 140 та 180 см відповідно. Причому варіанти з однією або двома спальними полицями можливі для обох типів за висотою.

Ще однією новинкою для українського ринку є модель Daily 4×4 у варіанті суцільнометалевого фургона. До цього повнопривідні машини цього сімейства поставлялися до нас тільки як шасі. Зазначимо, що позашляхові Daily пропонуються у трьох варіантах за повною масою: 3,5 т, потім 5,5 т і найважчим 7,0 т. Усі вони комплектуються трилітровим 180-сильним двигуном, який може працювати в парі як з механічною 6- ступеневою КП, так і з 8-швидкісним “автоматом” Hi-Matic.

На території АМАКО у с. Проліски також можна побачити і середньотоннажні вантажівки сімейства EuroCargo. Такі моделі сьогодні користуються добрим попитом у комунальників. На них встановлено посилену підвіску коліс – на напівеліптичних ресорах, а також вал відбору потужності. На подібних шасі можуть монтуватися різні надбудови: сміттєвози, самоскидні кузови, а також цистерни місткістю до 14 000 л.

Також компанія АМАКО представляє на виставці широку лінійку тягачів для магістральних та регіональних перевезень – сімейства S-Way. Ця модель вийшла на український ринок три роки тому і сьогодні наші перевізники вже мають машини з пробігом понад 200 тис. км. В експозиції можна побачити машини із двигунами потужністю до 490 к. с. та кабінами найрізноманітнішої комплектації.

В одній під нижньою спальною полицею – цілих два холодильники по 50 л, сидіння напарника зроблено поворотним, а на панелі приладів встановлений екран мультимедійної системи. В іншій машині – нижня спальна полиця трансформується в столик з двома місцями з обох боків, за типом бічного плацкартного місця у вагоні.

Також S-Way представлений як сідельний тягач 6х2. Колеса другої осі зроблені не тільки підйомними (коли машина їде без вантажу), а й поворотними. А поруч представлене тривісне шасі S-Way, у якого підйомною виконано вже задня, третя вісь. Остання на замовлення може бути і з двосхилим ошинуванням.

Ігор Бойко

Бізнес-менеджер компанії «Івеко Україна»

Наша компанія має намір розширити свою присутність у всіх сегментах українського ринку вантажівок. Щодо тягачів, то сьогодні тут досить тісна конкуренція. Ми підготували спеціальну модель S-Way з двигуном 430 к. с. та короткою кабіною, проте війна внесла свої корективи. Тим не менш, нами поставлене завдання досягти частки у 15%. До війни ми також були лідерами з постачання вантажівок на стислому газі, проте тепер ситуація змінилася – газ подорожчав, а кількість відповідних автозаправних станцій скоротилася. Проте ми не втрачаємо оптимізму.

Іван Ващенко

Керівник департаменту з реалізації комерційної техніки АМАКО

Незважаючи на воєнний час, український ринок нових вантажівок показує зростання в деяких сегментах. Сьогодні ми працюємо під конкретного клієнта, щоб мінімізувати ризики. Через те, що збільшилися терміни виробництва, намагаємося робити складські запаси, причому на різних локаціях. Якщо брати відсоткове співвідношення поставлених нами вантажівок за останні п’ять місяців, то 12 – 15% складають машини важкого класу, 25 – 30% – середньотоннажники і близько 50% припадає на машини легкого сімейства Daily. До кінця року плануємо продати до 500 автомобілів.