Компанія DAF Trucks розширює лінійку двигунів для своєї титулованої вантажівки сімейства XD, що завоювала престижний титул International Truck of The Year 2023. Тепер ця машина доступна з новим 6,7-літровим турбодизелем Paccar PX-7, що розвиває до 310 к. с. Він буде встановлюватися на шасі колісної формули 4х2, і поки що тільки з денною кабіною, хоча скоро з’являться й інші її варіанти.
Paccar PX-7 на 600 кг легше, ніж його “старший брат”, 10,8-літровий мотор Paccar MX-11 (300 – 450 к. с.). У результаті машина має кращу в сегменті вантажопідйомність. Новий двигун працює без системи рециркуляції випускних газів EGR, він отримав блок із високощільного графіту, циліндри з низьким коефіцієнтом тертя, а також ефективніший турбокомпресор. Доступні чотири варіанти потужності: 230, 260, 290 та 310 к. с. Максимальний крутний момент досягається при дуже низьких оборотах.
Разом з Paccar PX-7 агрегатується й нова повністю автоматична 8-ступенева КП, яка перемикає передачі без розриву максимального крутного моменту. Разом з оптимізованими передатними числами заднього моста це виводить DAF XD у лідери з паливної економічності в сегменті вантажівок з двигунами до 300 к. с. Як опцію машину можна поставити моторне гальмо PX потужністю до 276 к. с.
“Міжнародна вантажівка 2023 року” відрізняється й передовим рівнем безпеки. Прекрасну оглядовість з робочого місця водія досягається завдяки більшій площі скління, нижчим розташуванням кабіни, а також такими корисними рішеннями як додаткове вікно у дверях праворуч (DAF Corner View) та система камер замість зовнішніх дзеркал (DAF View System).