На презентации водородно-электрического тягача Nikola One было анонсировано появление его более компактной версии – развозного грузовика Nikola Two.
Презентація магістрального тягача з воднево-електричною силовою установкою Nikola One, яка відбулася 1 грудня в Солт-Лейк-Сіті, зібрала ні багато ні мало шість сотень журналістів. Засновник і керівник компанії Nikola Motor Тревор Мілтон під’їхав до сцени на електричному баггі Nikola Zero, показаному двома місяцями раніше. І це не без підстав – для баггі анонсували більш ємний комплект батарей, на 107 кВт.год, який збільшує запас ходу до 480 км. Колишніх батарейок (на 70 квт.год) вистачало тільки на 320 км.
Головним винуватцем урочистостей – став ходовий прототип магістрального тягача Nikola One. Цікаво, що перед тим, як зняти з нього покривало, Тревор Мілтон анонсував створення розвізної версії – машини Nikola Two, що відрізнятиметься короткою денною кабіною. Така машина не тільки компактніша і маневреніша, а й доступніша за ціною. Нагадаємо, що Nikola One коштуватиме приблизно 360 тис. доларів, а тому компанія пропонує п’ятирічну розстрочку, зі щомісячними виплатами рівними частинами.
Nikola Two, так само як і Nikola One, має надійти у виробництво в 2020 році. У нове підприємство компанія інвестує близько 1 млрд доларів. Завод буде розрахований на щорічне складання до 50 тис. автомобілів із воднево-електричною силовою установкою. На першу партію з 5000 машин, яку вироблятимуть спільно з компанією Fitzgerald, вже зібрані кошти з попередніх замовлень – у розмірі 3 млрд доларів. Компанія Nikola Motor має намір скласти в США і Канаді цілу мережу водневих заправних станцій. Загалом їх буде 364 і вони мають бути готові вже до 2019 року.