
Світова прем’єра: Mercedes-Benz Сonecto перейшов на ГБО

Світова прем’єра: Mercedes-Benz Сonecto перейшов на ГБО
Світова прем’єра міського автобуса Mercedes – Benz Сonecto наступного покоління відбудеться саме у Варшаві невипадково. Цю модель спеціально розробляли для ринків Східної Європи та Близького Сходу. У цих регіонах сукупна вартість володіння – Total Cost of Ownership (TCO) відіграє вирішальну роль під час купівлі нового транспортного засобу. А новий Mercedes – Benz Сonecto може похвалитися дуже низьким TCO.
Передусім, Mercedes – Benz Сonecto уперше отримав як альтернативу дуже тихий у роботі двигун, що працює на природному газі. Проте перевізники зможуть замовити і вдосконалений турбодизель ОМ 470. Усі мотори відповідають суворим екологічним стандартам Євро-6, на які з цього року перейшла й Туреччина.
Окрім нових економічних двигунів Mercedes – Benz Сonecto відрізняється оригінальним дизайном. Чого тільки варті велика, нависаюча передня панель та вертикальні фари. Один із козирів машини – поліпшена активна безпека. Так, усі одинарні автобуси оснащуються системою курсової стійкості ESP. А от на зчленованих машинах встановлено систему Mercedes – Benz ATC (Articulation Turntable Controller), яка разом з незалежною підвіскою передніх коліс забезпечує завидну стійкість та керованість.

Світова прем’єра: Mercedes-Benz Сonecto перейшов на ГБО
Новий Mercedes – Benz Сonecto пропонуватимуть у двох варіантах кузова: завдовжки 12,13 м і зчленований, т.зв. «гармошка» – на 18,12 м. В обох випадках машина повністю низкопідлогова.
Нагадаємо, що за 10 років виробництва, автобус Mercedes – Benz Сonecto попередньої генерації розійшовся тиражем понад 3000 екземплярів. Отже, він став другим після моделі Citaro наймасовішим міським автобусом марки. З появою нового покоління, автобус має стати ще популярнішим, передусім на східноєвропейському і близькосхідному ринках.