Провідний виробник силових агрегатів Cummins презентував на нещодавній виставці IAA Transportation 2024 в Ганновері концепцію інтегрованої трансмісії на основі платформи двигунів HELM. Вона передбачає встановлення ДВЗ трьох типів, що працюють на вдосконаленому дизелі, природному газі або водні.
Під прокладкою блоку ці мотори мають схожі компоненти, а над прокладкою вже зовсім інші, залежно від типу пального. Так, 10-літровий двигун X10 з варіантами потужності від 320 до 450 к. с. і максимальним крутним моментом до 2300 Нм відповідає майбутнім екологічним стандартам Євро 7. Він призначений для вантажівок повною масою від 26 до 44 т.
А 15-літровий агрегат X15H з діапазоном 400 – 530 к. с., до 2600 Нм, має взагалі нульові шкідливі викиди. Він працює на водні, що зберігається в ємностях NPROXX під тиском 700 бар. Старт виробництва запланований на кінець десятиліття.
Концепція інтегрованої трансмісії передбачає застосування гібридних, дизель-електричних силових агрегатів. Ними займається підрозділ Сummins – Acellera, який спеціалізується на екологічно чистих технологіях.