На виставку IAA Transportation 2022 компанія Scania привезла 14 транспортних засобів з різними силовими установками, в тому числі на біогазі і повністю електричні. Світовою прем’єрою став 12,7-літровий двигун на біометані – потужністю 420 і 460 к. с. (2100 і 2300 Нм при 1100 – 1300 об/хв).
Він працюють у парі з новою автоматизованою коробкою передач Scania Opticruise (G25) і забезпечує 40-тонному автопоїзду запас ходу до 1400 км. Мотор побудовані на основі колишніх метанових двигунів, яка Scania випускає вже багато років. Замовити новинку можна буде вже в третьому кварталі 2023 року.
Зазначимо, що в листопаді 2021 року Scania запустила вантажівки серії Super, які додатково економлять до 8% палива. У цьому заслуга нового 12,7-літрового двигуна (дизельного або газового), оснащеного подвійним розподільчим валом, системою Scania Twin SCR c подвійним впорском AdBlue, а також нової коробки передач Opticruise і вдосконаленого заднього мосту. Як опцію пропонується високоефективне моторне гальмо Compression Release Brake.
Вперше на міжнародній виставці Scania представила акумуляторно-електричну вантажівку для регіональних магістральних перевезень. Машину пропонують у версіях – 40R або S і 45R або S – з електромотором потужністю 400 кВт і 450 кВт відповідно.
Шість батарейних блоків ємністю 624 кВт.год забезпечують 40-тонному автопоїзду запас ходу в 350 км, а 64-тонному – до 250 км. Зарядка в 375 кВт поповнить батареї для пробігу в 270 – 300 км всього за одну годину. Доступні як сідельні тягачі 4х2, так і шасі 6х2. Замовити електричні новинки можна вже сьогодні, хоча виробництво машин почнеться в четвертому кварталі 2023 року.
На виставці Scania також продемонструвала два електровантажівки для міських перевезень і один низькопідлоговий електробус.