Renault Trucks представляє друге покоління електровантажівок: повну модельну лінійку Z.E. від 3,5 до 26 т.
Після десяти років експериментальних досліджень в умовах реальної експлуатації, що проводились спільно з клієнтами-партнерами, компанія Renault Trucks із задоволенням представила своє друге покоління повністю електричних автомобілів: Renault Master Z.E., Renault Trucks D Z.E. та Renault Trucks D Wide Z.E. – повний модельний ряд від 3,5 до 26 тонн, що ідеально підходить для використання в умовах міста.
Renault Trucks D і Renault Trucks D Wide Z.E. будуть вироблятись на заводі Renault Trucks у Бленвіль-сюр-Орн та вийдуть на ринок у 2019 р. Модель Renault Master Z.E. стане доступною вже у 2018 р.
Прагнучи не відставати від постійних змін у міському транспорті, Renault Trucks – піонер у сфері розробки електромобілів – запускає своє друге покоління електричних вантажівок. Модельна лінійка Renault Trucks Z.E., що складається з Renault Master Z.E., Renault Trucks D Z.E. та Renault Trucks D Wide Z.E., повною масою від 3,5 до 26 тонн, може використовуватись в усьому спектрі транспортних функцій у містах – від розвезення та доставки товарів аж до вивезення сміття.
Renault Trucks готувала перехід на електромобілі протягом останніх десяти років.
Для Renault Trucks впровадження автомобілів із електричними двигунами із самого початку було очевидним рішенням проблем якості повітря та шуму у містах, а також одним із способів скоротити загальний рівень викидів CO2.
Протягом десяти років до сьогоднішнього дня компанія проводила експлуатаційні випробування електровантажівок за допомогою своїх клієнтів-партнерів, маючи на меті зібрати важливу інформацію щодо шляхів використання, роботи акумуляторів, засобів зарядки та конкретних вимог до технічного обслуговування.
Ці випробування в реальних умовах також дозволили партнерам Renault Trucks допомогти своїм власним клієнтам краще зрозуміти технології електромобілів. Renault Trucks набула кількарічного досвіду експлуатації повністю електричних автомобілів завдяки моделі Maxity.
«Десять років тому ми були піонерами, активно просуваючи електровантажівки з метою поліпшення якості міського повітря», – пояснює Президент Renault Trucks Бруно Блен. – «Сьогодні ми можемо запропонувати модельну лінійку електромобілів із підтвердженими на практиці характеристиками, а спеціалісти нашої мережі готові допомогти нашим клієнтам перейти на автомобілі із електричними двигунами. Десять років тому ми були піонерами, а зараз стали досвідченими експертами.»
Вантажівки із нульовим рівнем викидів для необмеженого доступу
Оскільки найновіші технологічні досягнення перетворюють електровантажівки на економічно привабливу альтернативу для перевізників, Renault Trucks запускає повний модельний ряд Z.E.
Якими би суворими не були обмеження на в’їзд до певних районів міст, автомобілі із лінійки Renault Trucks Z.E. зможуть використовуватись будь-де. Ці вантажівки є відмінним рішенням, що гарантує високу якість повітря та сприяє зменшенню транспортного навантаження, бо вони не створюють шуму і тому дозволяють здійснювати доставки у вечірній та нічний час, до того ж не викидаючи ні локальних забруднюючих речовин, ні CO2.
Модель Renault Trucks Master Z.E. стане доступною у вересні 2018 р.
Автомобіль Renault Trucks Master Z.E., який буде випущений на ринок у вересні 2018 р., ідеально підходить для доставок «останньої милі» та відкриває доступ до усіх районів в межах міста – навіть тих, на рух транспорту в яких накладені жорсткі обмеження. Для зарядки акумуляторної батареї цього повністю електричного автомобілю загального призначення потрібно шість годин.
Нова модель може перевозити такі ж за вагою вантажі, як і звичайний дизельний Renault Master завдяки тому, що акумулятори встановлені під передніми сидіннями. Лінійка Master Z.E. представлена у шести варіантах (чотири автофургони та дві моделі із вантажною платформою) з тим, щоб задовольнити усі вимоги професіоналів, які працюють у міському середовищі.
І нарешті, для захисту водія і вантажу та безпеки мешканців міст, Master Z.E. в стандартній комплектації оснащена камерою заднього виду, реверсивним радаром та дзеркалом широкого огляду.
Renault Trucks D та Renault Trucks D Wide Z.E. для доставок в межах міста і вивезення сміття
Спеціально розроблена 16-тонна версія моделі Renault Trucks D Z.E. ідеально пристосована для доставок в межах міста, в тому числі вантажів, що вимагають контролю температури. Renault Trucks D Wide Z.E. буде випускатись у 26-тонному варіанті, призначеному для ефективного вивезення сміття. Обидві моделі будуть вироблятись на заводі Renault Trucks у Бленвіль-сюр-Орн в Нормандії (Франція), починаючи із другої половини 2019 р.
Автомобіль середньої вантажопідйомності Renault Trucks Z.E. має запас ходу до 300 км. в залежності від умов використання та конфігурації акумуляторної батареї. Фактично, батарея є найдорожчим компонентом при придбанні електромобіля. Renault Trucks ніколи не йде на поступки у комерційному навантаженні чи рентабельності експлуатації, тому в залежності від конкретних потреб клієнтів будуть доступні різні варіанти запасу ходу.
Завдяки швидкій зарядці, літій-іонні батареї моделей Renault Trucks D Z.E. та Renault Trucks D Wide Z.E. будуть повністю зарядженні вже за одну-дві години через 150-кіловатний коннектор Combo CCS. При зарядці протягом ночі час повної зарядки 300-кіловатної батареї становить 12 годин. У цьому випадку, відмінно підходить промислова розетка електроживлення трифазного струму 380 В 32 А.
З метою забезпечення максимальної гнучкості щодо сфер використання та конфігурації кузова Renault Trucks D Z.E. та Renault Trucks D Wide Z.E. оснащені системою відбору потужності із стандартним механічним інтерфейсом.
Технічні характеристики
RENAULT MASTER Z.E.
- Повна вага 3,1 т.
- Електродвигун потужністю 57 кВт.
- Максимальний крутний момент: 225 Нм.
- Максимальна швидкість: 100 км/год.
- Джерело енергії: літій-іонні батареї, 33 кВт год.
- Запас ходу при циклі NEDC: 200 км.
- Запас ходу за реальної експлуатації: до 120 км.
RENAULT TRUCKS D Z.E.
- Повна вага: 16 т.
- Вага: 16,7 т.
- Доступні колісні бази: 4400 мм. та 5300 мм.
- Електродвигун потужністю 185 кВт (потужність при тривалій роботі 130 кВт).
- Максимальний крутний момент електродвигуна: 425 Нм.
- Максимальний крутний момент на задній осі: 16 кНм.
- Двохшвидкісна коробка передач.
- Джерело енергії: літій-іонні батареї, від 200 до 300 кВт год.
- Запас ходу за реальної експлуатації: до 300 км.
RENAULT TRUCKS D WIDE Z.E.
- Повна вага: 26 т.
- Вага: 27 т.
- Доступні колісна база: 3900 мм.
- Два електродвигуни загальною потужністю 370 кВт (потужність при тривалій роботі 260 кВт).
- Максимальний крутний момент електродвигунів: 850 Нм.
- Максимальний крутний момент на задній осі: 28 кНм.
- Двохшвидкісна коробка передач.
- Джерело енергії: літій-іонні батареї, 200 кВт год.
- Запас ходу за реальної експлуатації: до 200 км.
Короткі відомості про Renault Trucks
Спираючись на понад столітню спадщину французького автомобілебудування, Renault Trucks забезпечує професійних гравців транспортного ринку широким спектром послуг та автомобілів (від 2,8 до 120 т.), які можуть використовуватись у розвезенні продукції на місцевому та регіональному рівнях, роботі на будівництві та перевезеннях на дальні відстані. Вантажівки Renault Trucks витривалі та надійні, із низьким рівнем споживання палива, що дозволяє підвищити ефективність їх роботи та знизити операційні витрати. Renault Trucks постачає та обслуговує свої автомобілі через мережу дилерів, до якої входять понад 1500 пунктів обслуговування. Вантажівки Renault Trucks розробляються та збираються у Франції, і там же виготовляється більшість їх деталей.
Renault Trucks є частиною Volvo Group, одного із провідних світових виробників вантажівок, автобусів, будівельного обладнання і морських та промислових двигунів. Група також надає комплексні рішення у сфері фінансування та обслуговування. Volvo Group, кількість працівників якої становить близько 95 тисяч осіб, має виробничі підприємства у 18 країнах та продає свою продукцію на більш ніж 190 ринках. У 2017 р. чистий обсяг продажів Volvo Group склав приблизно 335 млрд. шведських крон (35 млрд. євро). Volvo Group – відкрита акціонерна компанія із штаб-квартирою у Ґетеборзі (Швеція). Акції Volvo котуються на біржі Nasdaq у Стокгольмі.