X

Quantron AG показав тизер магістрального тягача на водні

Німецький виробник електричних вантажівок-Quantron Ag готує до майбутньої виставки IAA Transportation 2022 в Ганновері дві яскравих новинки. Почнемо з батарейної електричної вантажівки важкого класу. Це модель QHM BEVZ50, побудована на шасі MAN TG3 (TGS & TGX) колісної формули 4х2 або 6х2. Електродвигун потужністю 375 кВт живиться від батарей ємністю 280 – 392 кВт.год. Запас ходу досягає 350 км. На зарядку батарей від 20 до 80% ємності за допомогою станції в 350 кВт йде всього близько години. Ця машина оптимально підходить для комунального сектора, а також для міських перевезень.

Читайте також:
Батарейні та водневі електромобілі мають попит у комунальних господарств

А тепер про найцікавіше. Quantron AG покаже на IAA і світову прем’єру-магістральний тягач з силовою установкою на водневих паливних елементах. Остання розроблена у співпраці з компанією Ballard Power Systems.

Зовнішність новинки FCEV EV тримають у секреті – опубліковано лише тизер. Відомо, що машина отримає силову установку на паливних елементах потужністю 240 кВт, а також бак для зберігання 50 кг водню. Встановлять і батареї ємністю 120 кВт. У рух автопоїзд буде приводити електричний міст потужністю 400 кВт. Запас ходу обіцяний у районі 700 км. Очікується, що тягач FCEV EV буде доступний до замовлення вже з другої половини 2023 року.

Quantron AG також має намір взяти участь в облаштуванні відповідної зарядної інфраструктури. У компанії вважають, що завдяки субсидіям і податковим пільгам з боку німецької влади, ціна кілометра при їзді на водні зрівняється з вартістю кілометра-дизеля вже в 2024 році. А з часом вона може стати навіть нижче ДВЗної у зв’язку зі збільшенням податків на викиди CO2 і витрат на дизельне паливо.

Читайте також:
Mercedes-Benz показав тизери електричного тягача eActros Long Haul