Підрозділ Daimler Buses 2 травня провів презентацію своїх новітніх електробусів, які з’являться на ринку вже до кінця цього року. Як зазначив його глава, Тілль Обервердер, не пізніше 2030 року виробник буде пропонувати тільки СО2-нейтральні міські моделі і не інвестуватиме в технологію Євро 7.
У свою чергу федеральний міністр цифрових технологій і транспорту Німеччини Фолькер Віссінг зазначив, що уряд активно підтримує автобусні компанії з переведення їх парку на нешкідливий транспорт, облаштовуючи відповідну інфраструктуру. На це вже виділено близько 1,25 млрд євро.
Щодо анонсованих прем’єр, то це — електробус Mercedes-Benz eCitaro в двох нових версіях. Із 2023 року машина отримає виконання зі збільшеним до 400 км запасом ходу — Range extender. Це буде суто електричний гібрид, де водневі паливні елементи почнуть виконувати роль не основного, а додаткового джерела енергії. Водень буде зберігатися на борту під тиском 350 бар.
А до кінця нинішнього року на ринок вийде eCitaro з новим поколінням літій-іонних батарей — при тій же вазі на 50% більш ємних. Для моделі “соло” — 558 кВт.год, для зчленованої eCitaro G – 686 кВт. Це забезпечить одиночній машині запас ходу близько 280 км. Ці батареї будуть встановлюватися як на моделі eCitaro Range extender, так і на шасі eO500U бразильського виробництва.
Відзначимо, що електробуси Mercedes-Benz eCitaro з’явилися в 2018 році. З того часу було реалізовано понад 600 од. У 2021 році кожен другий проданий в Німеччині СО2-нейтральний автобус був вироблений Daimler Buses.