Volkswagen Crafter следующего поколения, презентация которого состоялась 8 сентября, отличается новыми размерами и новыми возможностями.
На презентації Volkswagen Crafter наступного покоління, яка відбулася 8 вересня у Франкфурті, були присутні 350 журналістів із різних країн. Така увага до машини не дивує, адже вона разюче відрізняється від свого попередника. Новий дизайн і коефіцієнт аеродинамічного опору Cd рівний лише 0,33.
Почнемо з того, що Volkswagen Crafter доступний у різних виконаннях за повною масою: 3,0 – 4,0 т для передньопривідних, та до 5,5 т – для задньопривідних. Максимальний корисний об’єм вантажного відсіку доходить до 18,4 кубометра. Фургон з односхилими задніми колесами може перевозити до 6 європалет – рекорд для цього класу. Довжина вантажного відсіку може досягати 4855 мм, а внутрішня висота – 2196 мм. Відстань між арками коліс – 1311 мм, навантажувальна висота передньопривідних версій дорівнює лише 570 мм. Бокові зсувні дверцята мають ширину 1311 мм. А задні двері у опції можуть відчинятися на кут до 270 градусів.
«Автомобіль доступний у чотирьох базових моделях і 69 виконаннях», – зазначає д-р Екхард Шольц, голова правління Volkswagen Commercial Vehicles (на фото в заголовку). Якщо говорити про зовнішні габарити, то Volkswagen Crafter у версії вантажного фургона має три варіанти по довжині (5986 мм, 6836 мм або 7391 мм) і три версії по висоті (2355 мм, 2590 мм і 2798 мм).
Задній нерозрізний міст доступний у п’яти варіантах, а задня підвіска на параболічних ресорах має прогресивні пружні елементи на деяких версіях.
Внутрішнє оздоблення кабіни порадує водія. Повністю нова приладова панель. Комфортабельне крісло AGR (Campaign for Healthy Backs) з трьома варіантами на вибір, доступне з регулюванням поперекового підпору і функцією масажу. Crafter також можна оснастити телематичною системою FMS Fleet Management Interface, яка полегшує експлуатацію машини.
Volkswagen Crafter оснащується новим дволітровим турбодизельним двигуном TDI (екологічного стандарту Євро-6) потужністю 102, 140 або 177 к.с. Двигун встановлений поперечно і нахилений вперед на 8 градусів. Це дало змогу зменшити розміри підкапотного простору та відповідно збільшити довжину кабіни водія і вантажного відсіку. Турбодизель вже в стандарті укомплектований системою старт-стоп і в середньому економить до 15% палива порівняно з попередником. Все це позитивно зменшує сукупну вартість володіння – Total Coast of Ownership (ТСО).
Уперше в класі Crafter в якості опції отримає систему відбору потужності. Для цієї мети передбачений сильніший генератор – на 250 ампер. Можлива також установка і додаткового генератора на 180 ампер.
Попередні замовлення на новий Volkswagen Crafter стартують у дилерів вже в листопаді 2016 року. З середини 2017 року Crafter буде доступний з системою повного приводу 4MOTION, а також у варіанті із задніми провідними колесами і поздовжнім розташуванням двигуна.