Сегодня, 20 октября в Киеве состоялась украинская премьера пикапа Volkswagen Amarok c измененной внешностью и новым, более комфортабельным салоном.
Стильний і комфортабельний пікап Volkswagen Amarok приїхав в Україну. З 20 жовтня машину можна придбати в усіх офіційних дилерських центрах по всій країні. Отже, що змінилося в новій машині?
Почнемо з дизайну. Це нова решітка радіатора, що одержала крім горизонтальних ще і вертикальні молдинги. Версія Amarok Aventura може також похвалитися біксеноновими фарами і 20-дюймовими легкосплавними дисками.
Габарити автомобіля залишилися практично такими самими. Довжина становить 5,25 м, а ширина за зовнішніми дзеркалами – 2,23 м. Великий дорожній просвіт 249 мм свідчить про те, що пікап Amarok не боїться навіть серйозного бездоріжжя.
У інтер’єрі привертає увагу повністю нова приладова панель, в дизайні якої переважають горизонтальні лінії. У центрі красується великий кольоровий дисплей тачскрін (на замовлення з підтримкою 3D-формату) нової інфо-медіа системи. Вона перейшла з нових моделей T6 і підтримує програми AppConnect, Guide&Inform, а також СarNet.
На машину можна встановити передні крісла ergoComfort з дванадцятьма(!) електричними і двома механічними регулюваннями.
Оновилося і багатофункціональне рульове колесо. Більш того, керувати 8-ступінчастою автоматичною трансмісією тепер можна і підрульовими пелюстками. Вперше пікап Amarok отримав підсилювач керма Servotronic, що покращило точність та інформативність керування.
Поки що в Україні пікап Amarok пропонуватимуть з перевіреним дволітровим турбодизелем: у варіанті 140 к.с. і бітурбо – 180 к.с. Проте вже навесні стануть доступними і зовсім нові, 3,0-літрові турбодизелі V6. Причому спочатку продаватиметься найпотужніша версія – 224 к.с., а потім і інші – 204 і 163 к.с.
Новий пікап Volkswagen Amarok доступний як у суто задньопривідному виконанні, так і в повноприводному 4MOTION. Передній тримальний міст може підключатися – для машин з механічною коробкою передач.
А от машини з коробкою-автоматом комплектуються постійним повним приводом з диференціалом Torsen. Останній у штатних режимах розподіляє крутильний момент між передніми і задніми колесами у співвідношенні 40:60.
Не забуто і про безпеку. Так новий Volkswagen Amarok вже у стандартній комплектації оснащується електронною системою стабілізації під час аварійного гальмування Multicollision Brake Assist.