Компанія Volvo Buses продовжує виводити на нові ринки туристичний автобус наступного покоління. Після дебюту моделі 9800 для ринку Мексики та 9700/9900 для Європи прийшла черга Індії. Тут ця модель отримала індекс 9600.
Зовні її легко відрізнити за низько розташованою трапецієподібною псевдо-решіткою радіатора, що чимось нагадує «відкритий рот». На місцевому ринку доволі популярні міжміські автобуси з напівлежачими місцями. Ось тому нову преміальну модель Volvo 9600 можна замовити ще й в такому, спальному виконанні. Салон нагадує плацкартний вагон, з двоярусними полицями.
Автобуси пропонуються в двох варіантах за довжиною. Це 13,5-метровий, двовісний та 15-метровий тривісний. У першому випадку салон розраховано на 47 звичайних крісел або 36 спальних місць, а багажний відсік має об’єм 13,6 або 8,1 м куб. А щодо найдовшого варіанту, то він вже має 55 сидінь або 40 напівлежачих місць, а багажник вміщує 15,1 та 9,2 м куб. відповідно.
Цікаво, що зовні спальний автобус Volvo 9600 виділяється не тільки двоповерховими бічними вікнами, але й випуклим дахом у кормі. Це зроблено для того, щоб над моторним відсіком у задній частині можна було розмістити ще пару двоярусних сидінь-ліжок. Тому в такого автобуса більша й габаритна висота — 4000 мм проти 3800 мм.
Нова модель побудована на шасі Volvo B8R та приводиться в рух 7,7-літровим турбодизелем D8K, причому в топовій, 350-сильній версії. Мотор агрегатується з роботизованою коробкою передач Volvo I-Shift, що має 12 передач переднього ходу та 4 заднього. У стандартне оснащення входять EBS та ESP, а також система проти відкату на підйомі.
Лайнер Volvbo 9600 випускатимуть у місті Хосакоті, що на південному заході країни. Зазначимо, що на цьому індійському підприємстві вантажівки Volvo Trucks випускають з 1998 року, а автобуси Volvo Buses — з 2001-го.