Нові версії Mercedes-Benz Actros стали економічнішими і розкішнішими
На виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері Mercedes-Benz Trucks презентував нові виконання своєї найпопулярнішої вантажівки Actros. Представлені моделі Actros L, Actros L Edition 3 і Actros F Plus стали ще економічнішими, безпечнішими і комфортабельнішими.
Почнемо з того, що на машинах з жовтня 2022 року стане доступний 12,8-літровий турбодизель OM471 третього покоління. Завдяки більш економічному турбокомпресору, модернізованій системі SCR і автоматичної КПП з новим алгоритмом управління PowerShift Advanced (більш плавне і швидке перемикання) витрата палива знижена на 4%.
Модель Actros L надає максимум комфорту і доступна з кабінами шириною 2,5 м – StreamSpace, BigSpace і топовою GigaSpace з абсолютно рівною підлогою. Встановлюються різні електронні помічники водієві. Це й система автоматичного гальмування Active Assist Brake 5 з функцією виявлення пішоходів. І система Active Drive Assist 2, що забезпечує автономне управління другого рівня. Тут з’явилася нова функція – Emergency Stop Assist, яка задіє автоматичне гальмування, якщо водій певний час не торкається керма і не реагує на попереджувальні сигнали.
Також варто відзначити систему камер Mirror Cam 2 замість звичних дзеркал, яка почала встановлюватися з квітня 2022 року. На відміну від системи першого покоління, зовнішні камери отримали більш короткі кронштейни, що поліпшило оглядовість, особливо при маневруванні заднім ходом. А система Active Sidequard Assist допоможе уникнути наїзду на пішоходів або велосипедистів при повороті машини, задіюючи автоматичне гальмування на швидкостях до 20 км/год. Для Actros L доступні світлодіодні фари.
Модель Actros L Edition 3 – це третє покоління ексклюзивного варіанту Edition. За традицією такі машини будуть випущені обмеженою серією в 400 одиниць. Цей тягач має до 30 додаткових фішок в оформленні екстер’єру та інтер’єру. Всередині – це приладова панель і дверні ручки зі шкіри наппа, карбонові вставки, люк у даху з контурним підсвічуванням, кутове диван-крісло SoloStar c правого боку, верхня полка завширшки 900 мм та ін.
Зовнішні відмінності – логотип Edition 3, що підсвічується на козирку від сонця – з двома прожекторами, фірмова «зірка» з LED-підсвічуванням на решітки радіатора – остання зі вставками з нержавіючої сталі. До речі, з «нержавійки» зроблені й бічні підніжки, а також ковпаки на ступицях передніх і задніх коліс.
Топове виконання доступне для моделей Actros у двовісному та тривісному варіантах, з кабіною GigaSpace або BigSpace. Турбодизель або найпотужніший, 15,6-літровий OM473, або найбільш економічний – OM471 робочим обсягом 12,8 л.
Що ж стосується третьої представленої на виставці моделі Actros – F Plus, то вона має більш бюджетну комплектацію. Машина призначена для регіональних перевезень на великі відстані, в тому числі для роботи зі змінними кузовами, і пропонується тільки з двома варіантами кабіни – SteamSpace і BigSpace, з моторним тунелем висотою 120 мм.
На відміну від просто Actros F, запущеного у виробництво в січні 2021 року, на «плюсі» додалося кілька корисних фішок, які перекочували з моделі Actros L. Це більш зручне (із заниженою посадкою) крісло водія, більш комфортабельна рульова колонка, система камер Mirror Cam 2 замість дзеркал, а також цифрова панель приладів Multimedia Cockpit в якості стандартного оснащення. Крім того, на машині з’явилася система автоматичного гальмування ABA 5, а в якості опції – Sideguard Assist і світлодіодні фари.
На IAA Transportation 2022 на стенді Mercedes-Benz Trucks також презентували різні цифрові рішення, доступні на порталі Fleetboard, які зменшують сукупну вартість володіння автопарком. Ця функція онлайн-моніторингу за пересуванням кожного автомобіля, включаючи інформацію про простої, навантаження та топографію. А також мобільний логістичний додаток HABBL, доступний на Multimedia Cockpit і смартфонах Android, який полегшує роботу з документацією.