X

Нові вантажівки Scania: що змінилося?

В Париже 23 августа прошла мировая премьера грузовиков Scania следующего поколения. Остановимся на наиболее важных изменениях.

Вантажівки Scania наступного покоління легко відрізнити за новими кабінами. Дизайн відрізняє плавні лінії, без виступаючих деталей. Так, наприклад, машину можна замовити без протисонячного козирку. Змінилася форма спойлерів, висоту верхнього тепер можна змінити вручну. Поліпшення аеродинаміки разом з удосконаленою силовою лінією дало економію палива до 5%.

На решітці радіатора, під лобовим склом з’явилися фари дальнього світла. До речі, сама решітка радіатора і отвори в ній стали більшими – для кращого охолодження двигуна. Змінилася і головна оптика, з активним використанням світлодіодів. Цікаво, що фари головного світла прив’язані до конкретного автомобіля за VIN кодом і не підходять для використання на іншій машині – це захищає їх від крадіжки.

Оновилася і лінійка кабін. Кабіна S тепер пропонується з рівною підлогою. Висота кабіни S Normal становить 181 см, а топової S Highline – 207 см Довжина S і R кабін збільшилася на 10 см, до 200 см. З’явилися нові типи підвіски.

Внутрішній простір розділено на умовні зони. Місце водія змістили трохи вперед і вліво, приладову панель опустили вниз, змінили передні стійки. Все це дало змогу поліпшити оглядовість. Приладова панель стала більш ергономічною. Кабіна отримала нові речові відсіки. Використовується нова система клімат-контролю і інший холодильник.

Під час відпочинку водій і напарник можуть оцінити зручні спальні полиці: верхню шириною 80 см і нижню – 100 см. До речі, пасажирське крісло тепер може обертатися навколо своєї осі, що особливо зручно на стоянці. Аудіосистема отримала сабвуфер, є роз’єми для ТБ, виходи AUX і USB.

Особливе місце у вантажівці Scania нового покоління приділено підвищенню рівня безпеки. Вперше серед вантажівок важкого класу серійно встановлюються бічні надувні подушки, що підвищує виживаність водія і напарника за умови перекидання автопоїзда. Новий силовий каркас кабіни з використанням легких матеріалів розробляли спільно з Porsche Engineering.

Система курсової стійкості ESP отримала нове програмне забезпечення. Новий адаптивний круїз-контроль дає змогу повністю зупиняти автомобіль і відновлювати рух. Що ж стосується гальмівного шляху, то його довжину вдалося скоротити на 5%.