Напівпричіп eTrailer, розроблений компаніями Trailer Dynamics і Krone, днями був удостоєний престижної нагороди за інновації у сферы електротранспорту – Zenit E. V. Innovation Award. Особливістю трейлера є потужна електрична вісь, яка знижує навантаження на основний, дизельний силовий агрегат тягача.
Як показали дорожні випробування напівпричепа eMega. Liner, така електрифікація дає економію дизельного палива до 20% у поїздках на 500 км і більше. Це не тільки знижує експлуатаційні витрати і сукупну вартість володіння, а й помітно зменшує шкідливі викиди. Один сідельний тягач з таким напівпричепом не дає потрапити в атмосферу до 20 т СО2 на рік. Якщо частка eTrailer на місцевому ринку становитиме 10%, то це дасть змогу щорічно скоротити викиди вуглекислого газу до 1 млн т. Зауважимо, і це тільки в Німеччині.
Інноваційний продукт від Trailer Dynamics і Krone дасть змогу зробити зі звичайного автопоїзда гібрид на підключенні, акумулятори якого можуть заряджатися в режимі рекуперації під час гальмування. З подальшим впровадженням на магістральних вантажоперевезеннях повністю електричних тягачів напівпричепи eTrailer дають змогу суттєво збільшити запас їхнього автономного ходу.