Компанія Freightliner, підрозділ Daimler Truck North America, анонсувала магістральні тягачі Cascadia п’ятого покоління. Зазначимо, що Casсadia за майже два десятиліття виробництва стала найпопулярнішою вантажівкою важкого класу (Сlass 8) у Північній Америці. За весь час реалізовано понад мільйон одиниць.
Нова Cascadia стала безпечнішою та економічнішою. Почнемо з того, що платформа Detroit Assurance Suite of Safety Systems отримала більшу обчислювальну потужність, нову камеру та чотири нові датчики ближнього радіусу дії, а також один модернізований датчик далекого радіусу.
Це дало можливість встановити наступні системи: автоматичного екстреного гальмування Active Brake Assist 6, контролю за рухом по смузі Active Line Assist 2, стеження за уважністю водія Attentive Drive Protection, а також сканування сліпих зон при повороті Side Guard Assist 2.
З’явилася нова інтелектуальна система управління гальмуванням (IBCS) із функцією Comfort Braking – розподіляє гальмівне зусилля, контролює знос накладок та проводить моніторинг продуктивності. Ще одна нова функція – Endurance Braking плавно задіює моторне гальмо з робочими гальмівними механізмами, що також зменшує їх знос.
На Сascadia встановлюються інтелектуальні світлодіодні фари Dual Stage – з кращою міцністю, швидким усуненням конденсату, ширшим світловим променем і функцією автоматичного дальнього світла. Також машини отримали систему камер MirrorCam замість традиційних дзеркал.
Завдяки покращеній аеродинаміці витрата пального зменшилася на 1,9%. У цьому заслуга нового дизайну капота, інших дефлекторів в передніх стійках і повітроводів в бампері. Як опція пропонується бампер Max Aero, який ще ефективніше оптимізує повітряні потоки, зокрема під днищем. Порівняно з Cascadia першого покоління паливна економічність сягає 35%.
Особлива увага у новій машині приділена телематичній платформі Detroit Connect, яка дозволяє передавати більше інформації як для водія, так і для диспетчерів автопарку. Тут варто відзначити низку нових функцій. Це віддалене блокування та розблокування, геозонування, а також можливість здійснення відеофіксації (Detroit Connect Video Capture 2.0), як в автоматичному режимі, так і на вимогу водія.
Виробництво тягачів Freightliner Cascadia п’якого покоління на заводах у США та Мексиці розпочнеться із середини 2025 року.