X

На ринок виходить суперекономічна вантажівка DAF LF Pure Excellence

Развозной грузовик DAF LF Pure Excellence получил много инноваций, помогающих хорошо сэкономить на перевозках.

DAF LF Pure Excellence (з англ. «чиста перевага») зміцнює свою позицію лідера в сегменті вантажівок повною масою від 7,5 до 19 тонн. Навесні 2017 року компанія DAF Trucks презентувала нове покоління вантажівок важкого класу – СF і XF Pure Excellence, а цієї осені прийшла черга оновити й середньотонажники сімейства LF.


DAF LF Pure Excellence, починаючи з найлегшої 7,5-тонної версії оснащуються новим 3,8-літровим турбодизелем Paccar PX-4. Він доступний у двох варіантах потужності: 156 к.с. і 172 к.с. Максимальний крутильний момент в 500 і 600 Нм відповідно досягається в широкому діапазоні обертів – від 1200 до 2000 на хвилину. Ці мотори ідеально підходять для внутрішньоміських перевезень.

workhouse

DAF LF Pure Excellence можуть оснащуватися і більш потужними турбодизелями: 4,5-літровим Paccar PX-5 (184 к.с. – 213 к.с.) і 6,7-літровим Paccar PX-7 (234 – 325 к.с.). Ці мотори були оновлені в 2016 році, отримавши інше програмне забезпечення, оптимізований температурний режим і модернізований турбонаддув.

У результаті максимальний крутильний момент зріс від 5 до 12% і досягається на знижених обертах на 100-200 об/хв. Для двигунів PX-5 і PX-7 – це 850 Нм (1200 – 1500 об/хв) і 1200 Нм (1100 – 1700 об/хв). При цьому потужність двигуна PX-7 піднялася на 11 к.с.

workhouse

Ще одна важлива новація, що допомагає економити паливо – «швидша» головна передача заднього мосту – з передавальним числом 3,31:1. Це дає змогу на крейсерській швидкості знизити оберти двигуна на 150 – 200 на хвилину. Разом з інноваціями у двигуні це дає змогу зменшити витрату пального на 6%.

DAF LF Pure Excellence може комплектуватися механічними та автоматичними 5-, 6-,9 – і 12-ступінчастими коробками передач. Проте вперше повністю автоматична коробка передач Allison пропонується і для найпотужнішої версії, повною масою 18 тонн.

DAF LF Pure Excellence отримав нові варіанти колісної бази, зокрема найбільшу – завдовжки 6,9 м. Це дає змогу встановлювати кузови максимальної місткості, загальною довжиною до 9 м. Більше того, подовжена версія може комплектуватися паливним баком підвищеного об’єму – до 1240 л. Все це зменшує собівартість перевезень на великі відстані.

Уперше в класі DAF LF Pure Excellence оснащується «дружелюбними» (bodybuilder-friendliness) кузовними надбудовами. Спеціальні модулі Body Attachment Modules полегшують встановлення кузовних надбудов і обладнання. Є спеціальні комплекти під фургони із заднім гідробортом, цистерни з підрамником або самоскидні кузови.

DAF LF Pure Excellence також може похвалитися оновленим дизайном. Зовні машину легко упізнати за хромованими молдингами на решітці радіатора, а також новом логотипом DAF. Опційно встановлюється додаткове вікно в пасажирських дверцятах, під головним вікном – для поліпшення оглядовості з правого борту.

В інтер’єрі теж зміни. Водій оцінить новий щиток приладів із більш чіткою графікою дисплея борт-компьютера. Також у салоні з’явилися нові колірні рішення оббивки сидінь.

На особливу увагу заслуговує телематична система DAF Connect, яка дає змогу в режимі реального часу контролювати місцезнаходження автомобіля, його витрату пального, час роботи на холостому ходу та інші параметри. Функція Live Fleet допомагає обрати оптимальний маршрут і об’їхати затори. Все це також знижує транспортні витрати і підвищує рентабельність вантажоперевезень.

Велике значення приділено активній безпеці DAF LF Pure Excellence. Так, машини повною масою від 8 т, а також всі автомобілі з задньою пневмопідвіскою стандартно оснащуються системами Advanced Emergency Braking System (AEBS), Forward Collision Warning (FCW), а також Adaptive Cruise Control і Lane Departure Warning System (LDWS).

Нагадаємо, що перші дві системи AEBS і FCW застосовують екстрене гальмування за умови виникнення перешкоди на дорозі, адаптивний круїз-контроль підтримує задану дистанцію до автомобіля, що їде попереду, а система LDWS сигналізує водієві при несанкціонованому з’їзді з заданої смуги руху.