На виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері був презентований туристичний автобус на водневих паливних елементах – це перша машина такого типу китайського виробництва, що вийшла на ринок Європи. Автобус представляла компанія Sino-Synergy Technology Co. Ltd. (Sinosynergy). Кузов поставила бразильська компанія Marcopolo, що має своє складальне виробництво в Піднебесній. Шасі від моделі для місцевого ринку – Audace 1050 виробили компанії Feichi Bus і Allenbus.
Автобус має установку Fuel Cell розробки Sinosynergy. Тяговий електромотор розвиває номінальну потужність 143 кВт (495 Нм) і пікову 235 кВт (720 Нм). Його живлять чотири блоки батарей CATL LiFeO. Двигун, акумулятори і систему рекуперації поставила фірма Danfoss.
Водень зберігається в чотирьох балонах під тиском 700 бар. Заявлений запас ходу – понад 500 км. На заправку йде всього 5 хвилин. Обидва мости, у тому числі задній AV133, а також автоматична коробка передач носять марку ZF. Пневмоподвіску і гальмівну систему, включаючи EBS, ESP, AEB і LDWS надала Knorr-Bremse.
Автобус від Sinosynergy пропонується в різних варіантах довжини – 11,9; 12; 12,3 та 12,6 м. Пасажиромісткість – до 53 чол. Орієнтовна вартість, за словами представників фірми, буде нижче 500 тис. євро. З цією машиною китайці хочуть завоювати не тільки європейський ринок, але також і Америку, і Південно-Східну Азію. Також є можливість замовити цю модель в акумуляторно-електричному виконанні – з дюжиною батарейних блоків ємністю 423 кВт.год і запасом ходу 400 км.