Днями Завод спеціального обладнання з Черкаської області виготовив чергову новинку – аварійну майстерню на базі повнопривідної середньотоннажної вантажівки Renault D 4×4. На шасі було встановлено кузов-фургон власного виробництва – з цільнозварним каркасом із профільних труб та гнутих профілів, обшитий зовні та всередині алюкомпозитними панелями товщиною 3 мм. Надбудова розділена на два відсіки, що були утеплені 40-мм шаром пінопласту.
Перший – пасажирський, довжиною 1850 мм, шириною 2400 мм і висотою 2200 мм, обладнаний місцями для шести осіб. За ним розташований вантажний відсік – довжиною 3750 мм, шириною 2400 мм та висотою 1800 мм. Виникає питання, а чому цей відсік суттєво нижчий? А вся справа в тому, що в ньому встановлена фальшпідлога 3000 х 2400 х 400 мм, в якій знаходяться відділення для спецінструменту. Доступ до них здійснюється зовні через підйомні кришки з обох бортів.