На арену виходять електровантажівки Xos Trucks з сучасним ПЗ
Американський стартап Xos Trucks з Лос-Анджелеса представляє нові моделі електричних вантажівок — середньотоннажне шасі MDXT (класу 6 і 7) і сідельний тягач HDXT (важкий клас 8). Перша машина розрахована на корисне навантаження 9 т і повну масу 15 т. А ось тягач може працювати з напівпричепами масою до 25,4 т.
Xos Trucks повідомляє, що однією з фішок їхніх електровантажівок є просунутим програмним забезпеченням Xosphere, що допомагає ефективно керувати автопарком.
У рух автомобілі приводять електричні осі Allison eGen із двома електромоторами. На шасі 4х2 встановлюється одна вісь моделі 100D, а на тягач 6х4 – вже дві, 100S. “Сідельник” розвиває потужність 798 к.с. і має запас ходу від 176 до 368 км. На зарядку батарей від 350-кіловаттной станції знадобиться всього 1,5 години.
Щодо середньотоннажника MDXT, то його номінальна потужність варіюється від 401 до 469 к.с., а запас ходу – від 208 до 350 км. Акумулятори можна зарядити від станції в 150 кВт через ССЅ роз’єм.
Нагадаємо, що каліфорнійський стартап Xos Trucks з’явився в 2016 році і спочатку займався адаптацією дизельних вантажівок в електричні. Незабаром з’явилася і власна модель — розвізний акумуляторний фургон (BEV), відомий як step van. І ось тепер компанія вийшла зі своїми розробками на нові сегменти ринку — середньотоннажників і сідельних тягачів важкого класу.