X

Mercedes-Benz розкрив характеристики та дату дебюту тягача eActros 600

Незабаром, 10 жовтня 2023 року відбудеться світова прем’єра магістрального тягача Mercedes-Benz eActros 600. Він стане найекономічнішим «дальнобійником», порівняно з дизельними моделями марки. Машина отримає три блоки літій-залізо-фосфатних батарей ємністю 600 кВт.год, про що красномовно говорить індекс у назві. Вони живитимуть задню електричну вісь, спеціально розроблену для цього тягача. Її конструкція заснована на 800-вольтній системі, замість 400-вольтної, що використовується в осях для машин eActros 300/400, що сьогодні вже випускаються. Два електромотори забезпечують постійну потужність 400 кВт та пікову 600 кВт.

Запас ходу у складі завантаженого автопоїзда обіцяють близько 500 км. У компанії Mercedes-Benz Trucks сьогодні активно працюють над створенням відповідної зарядної інфраструктури – з мегаватними станціями, здатними «наповнити» батареї з 30 до 80% ємності менш ніж за півгодини.

Серійне виробництво Mercedes-Benz eActros 600 розпочнеться вже у 2024 році. Разом із сідловим тягачем на ринок також вийдуть і шасі під установку різних кузовів. В даний час на головному заводі у Верті, де і випускатимуть ці машини, йде складання 50 прототипів для пробної експлуатації в ряді транспортних компаній. Важливо, що Mercedes-Benz eActros 600 отримає той же моторесурс, що й дизельні тягачі – 1,2 млн км протягом 10 років.

Комплектуючі для Mercedes-Benz eActros 600 поставлятимуться з трьох німецьких заводів Mercedes-Benz Trucks. Так, підприємство в Мангеймі, що спеціалізуються на двигунах, почне збирати так званий передній модуль – з батареями та високовольтним обладнанням, які займуть місце ДВЗ.

Завод у Гаггенау, який традиційно займається трансмісіями, зосередиться на електроприводі. Це виробництво механічних деталей: валів, шестерень, корпусів та ін. До речі, багато цих компонентів уніфіковані з ведучими мостами дизельних вантажівок. Остаточне ж збирання електричних осей налагодять на третьому підприємстві – у Касселі. Для персоналу, ясна річ, проводять спеціальне навчання. Лише на заводі у Верті відповідну підготовку вже пройшли 2700 робітників.


Karin Rådström, CEO Mercedes-Benz Trucks