Mercedes-Benz покаже низку новинок для будівельного сегмента на Bauma-2022
На найбільшій міжнародній виставці будівельної техніки Bauma-2022, яка відбудеться в Мюнхені з 24 до 30 жовтня, компанія Mercedes-Benz Trucks покаже багато цікавого.
Почнемо з того, що на вантажівках Actros і Arocs з’явиться двигун OM 471 третього покоління, який забезпечує меншу сукупну вартість володіння (ТСО). Тут встановлюється новий турбокомпресор, який пропонується в двох варіантах, залежно від типу перевезень: для магістральних тягачів – з оптимальною витратою палива, і для машин будівельного сегмента, які потребують високої продуктивності.
З’явиться і нова система керування автоматичною трансмісією — PowerShift Advanced, яка завдяки більш точному вибору передач дає змогу розганяти багатотонний автомобіль плавніше і швидше. Також інші налаштування отримає і педаль акселератора: більш чутлива вгорі вона полегшить маневрування, а більш чуйна внизу – поліпшить динаміку під час роботи з вантажем.
На стенді представлять і вантажівки з фірмовими “фішками” для будівельного сегмента. По-перше, це гідравлічно підключається передній привод-HAD (Hydraulic Auxiliary Drive), який можна задіяти на швидкостях до 30 км/год. А по-друге, зчеплення з турбодетандером — TEC (Turbo Retarder Clutch), де ретардер і гідродинамічна пускова муфта об’єднані. Це дає змогу ефективніше гальмувати на спусках з важким вантажем — з гальмівною потужністю ретардера в 476 к.с. і моторного гальма в 646 к.с.
Модель Arocs також отримає посилену, 10-тонну передню вісь, що дасть змогу встановлювати на шасі важче будівельне спецобладнання.
А для моделей Actros і Arocs підготовлені нові фари головного світла з LED “віями”, а як опція стане доступна і повністю світлодіодна оптика.
Кроме того, на Bauma-2022 Mercedes-Benz Trucks презентует электрический грузовик eActros с самосвальным оборудованием Meiller и Palfinger и электрической коробкой отбора мощности eWorX, а также систему камер вместо зеркал MirrorCam второго поколения.