Не за горами время, когда дороги будут рассекать сверхкомфортабельные магистральные тягачи, такие как Mercedes-Benz E-Truck.
Багатьом хотілося б зазирнути в майбутнє, особливо подивитися на те, який вигляд матимуть автомобілі, наприклад, років через 20. Португальський дизайнер Франциско Каладо вирішив втілити цю мрію і намалював магістральний тягач Mercedes-Benz E-Truck. Більше того, вийшов цілий автопоїзд із напівпричепом-цистерною. Наголос було зроблено на аеродинаміку, щоб зменшити коефіцієнт Сх і таким чином поліпшити економічність. І не випадково і тягач, і цистерна мають сильно округлені форми. Цистерна взагалі нагадує дирижабль.
А стосовно кабіни Mercedes-Benz E-Truck, то вона також доволі незвичайна. Почнемо з того, що вхід у неї здійснюється через носову частину, в якій розташовані повноцінні двері. Планування двоповерхове. Робоче місце розташоване нагорі, за ним передбачено ванну кімнату з туалетом та душовою. А от на першому поверсі розташований комфортабельний спальний відсік з розкішним ліжком.
Тепер залишимо дизайн і перейдемо до техніки. Франциско Каладо не даремно назвав своє творіння E-Truck. Він дає зрозуміти, що магістральний тягач майбутнього матиме електричну тягу і, таким чином отримає нульовий вихлоп. Причому все це вже зроблено в металі. Цього літа Mercedes-Benz презентував концептуальну розвізну вантажівку Urban eTruck. Ця машина повною масою 26 т оснащена двома електромотор-колесами по 125 кВт і може подолати на одній зарядці до 200 км. Роботи над збільшенням запасу ходу тривають.