Новый самосвал КрАЗ-5401С2 (4х2), созданный в конце февраля текущего года, завершил полный цикл заводских испытаний.
Лабораторні та лабораторно-дорожні випробування відбувалися відповідно до програми-методики за допомогою високоточного спеціального випробувального обладнання. Пробігові випробування здійснювалися на акредитованих ділянках доріг України.
Результати попередніх (заводських) випробувань КрАЗ-5401С2 підтвердили відповідність автомобіля призначенню та вимогам, які до нього пред’являють. Варто зазначити, що новий самоскид КрАЗ-5401С2 економічний: за швидкості 40 км/год він витрачає 20,6 л/100 км, 50 км/год – 23,0 л/100 км, 60 км/год – 25,6 л/100 км, 80 км/год – 30 л/100 км.
«Малюк» ще й виявився вражаюче швидким, причому з баластом майже в 10 тонн. Так з повною масою 18600 кг автомобіль розвиває максимальну швидкість 110,2 км/год. Зазначений параметр, зафіксований на випробуваннях, вищий за розрахунковий – 95 км/год.
Наразі технічні служби автозаводу продовжили роботи з доведення нового автомобіля.
Нагадаємо, що новий самоскид КрАЗ-5401С2 (4х2) – чергова модель у лінійці перспективної техніки КрАЗ, створеної для виходу в нішу техніки нижчої вантажопідйомності, щоб потіснити іноземні аналоги.
Самоскид дуже маневрений, завдяки використанняю безкапотної кабіни його мінімальний радіус повороту – близько 7,5 м. Маючи невеликі порівняно з традиційними капотниками КрАЗ габарити – 6330х2500х2960, він має вантажопідйомність до 10 тонн.
Новинка оснащена дизельним рядним двигуном потужністю 335 к.с., екологічного класу Євро-5, однодисковими зчепленням і 9-ступінчастою механічною коробкою передач.
Комфорт водієві забезпечує ергономічна кабіна зі зручними сидіннями на пневмопідвісці, рульова колонка, регульована за кутом і висотою, функціональна панель приладів і багато чого іншого з того, що зменшує стомлюваність під час роботи. Для зручності посадки-висадки кабіна має знижену компоновку.
Оригінальна самоскидна 7-кубова платформа коробчатої форми має дистанційний механізм замикання заднього борту. Платформа обладнана підйомним механізмом із телескопічним здвоєним циліндром.