
Сьогодні на українському ринку спостерігається підвищений попит на автопаливозаправники. Тому власники придатних для цього транспортних засобів дедалі частіше звертаються на спеціалізовані підприємства для переобладнання їх під перевезення паливно-мастильних матеріалів. І новий тому приклад – ось цей автомобіль IVECO EuroCargo 150E25 (4х4), який спочатку був оснащений цистерною зовсім іншого, не пов’язаного з перевезенням палива призначення. У компанії “Спец-Ком-Сервіс” взялися за справу і вчасно поставили замовнику вже готовий АТЗ.
Які зміни довелося внести в конструкцію автомобіля? Почнемо з того, що роздаткові та магістральні гумові рукави були замінені на мастило-бензостійкі. Було виготовлено та встановлено іншу кришку горловини інспекційного люка, що отримала дихальний клапан та ущільнення саме для перевезення бензину або дизеля. З’явився механізм роздачі з відповідними лічильниками та датчиками. Для дотримання необхідних заходів безпеки вертикальну трубу вихлопної системи перенесли подалі від паливної апаратури. З цією ж метою встановили захисні дуги горловини та захист паливного бака.