Після показу перспективної магістральної вантажівки Isuzu Giga Fuel Cell на нещодавній виставці Japan Mobility Show 2023 було оголошено про старт її ходових випробувань дорогами загального користування. Машина створена в ході спільного проекту компаній Isuzu та Honda, що стартував ще у січні 2020 року.
В основі машини покладено чотиривісне низькорамне шасі Isuzu CYJ77C-WX колісної формули 8х4. Габаритна довжина автомобіля – 11 980 мм, ширина – 2490 мм та висота – 3770 мм. Повна маса – 25 т.
Воднева установка на основі твердотільних полімерів Honda FC Stack складається з чотирьох блоків потужністю по 103 кВт. Водень у кількості 56 кг зберігається під тиском 70 бар. На вантажівці встановлено також електромотор потужністю 320 кВт та літій-іонні батареї. Запас ходу сягає 800 км. Машина оснащена двома зовнішніми роз’ємами живлення CHAdeMO. Максимальна потужність складає 530 кВт. Дорожні випробування триватимуть до вересня 2024 року. Серійне виробництво вантажівки Isuzu Giga Fuel Cell планується розгорнути до 2027 року.