Компанія HYVIA за підтримки двох своїх акціонерів – Renault та Plug візьме участь у найбільшій виставці з водневих технологій Hyvolution, яка відбудеться 1 – 2 лютого у Парижі. Тут вона покаже не лише підготовлені до серійного виробництва розвізні автомобілі, що працюють на водні, а й відповідні рішення щодо зарядної інфраструктури та фінансування.
А потім стенд HYVIA буде представлений на іншій аналогічній виставці On top of positive energies («На вершині позитивної енергії»), що проводитимиться з 4 по 24 лютого в Морзіні-Аворіазі (Франція). Експозиція розгорнеться у виставковому комплексі Energy Observer Foundation, названому на честь першого автономного судна з водневим двигуном та нульовим викидом, яке з 2017 року здійснює кругосвітнє плавання.
Зазначимо, первістком у модельному ряду HYVIA став розвізний фургон Renault Master Van H2-TECH, який виїде на дороги вже на початку 2023 року. Машина має запас ходу до 400 км (цикл WLTC) і може заправлятися воднем лише за 5 хвилин. Вона має вантажний відсік об’ємом 12 м куб. та внутрішньою висотою 1,80 м. Ближче до літа з’явиться водневий мікроавтобус Renault Master City Bus H2-TECH. Він отримає салон на 15 пасажирів (9 місць для сидіння) та запас ходу до 300 км. А до кінця 2023 року на ринок вийде і водневе шасі – Renault Master Chassis Cab H2-TECH із запасом ходу до 350 км, яке відкриває великі можливості для кузовних забудовників: самоскиди, рефрижератори, фургони збільшеного обсягу та ін.
Завод HYVIA зі збирання паливних елементів у Фліні (Франція) продуктивністю 1000 елементів на рік поетапно нарощуватиме виробництво. На підприємстві встановлять електролізер потужністю 1 МВт, який буде введений в експлуатацію до середини 2023 року. Він почне виробляти 430 кг низьковуглецевого водню на добу для потреб заводу та його споживачів. Цього року також з’явиться нова складально-випробувальна лінія для заправних станцій H2.