На виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері компанія Volvo Trucks показала всю свою лінійку пропонованих сьогодні електричних вантажівок, яка є найширшою в класі. Серед них – моделі FH, FM і FMX, які стали першими в світі серійними електровантажівками, розрахованими на роботу в складі 44-тонних автопоїздів.
З найсвіжіших новинок – повністю новий, електричний задній міст, який дозволить звільнити місце під додаткові акумуляторні батареї і тим самим збільшити запас ходу. Сьогодні, зазначимо, електровантажівки Volvo Trucks можуть проїжджати без підзарядки до 300 км. Електричний міст планують запустити в серійне виробництво через кілька років.
Їм також планують комплектувати і вантажівки на водневих паливних елементах, які компанія обіцяє передати на перші споживчі випробування вже в 2025 році. Запас ходу таких машин буде близько 1000 км. До речі, на стенді можна побачити перспективну силову установку на водневих паливних елементах від компанії Cellcentric, яка порівну належить Volvo Trucks і Daimler Truck.
Компанія Volvo Trucks нещодавно провела цікаве опитування серед 100 найбільших європейських компаній в області електронної комерції та роздрібної торгівлі. У підсумку 78% респондентів погодилися переплачувати за постачальника транспортних послуг з найменшими шкідливими викидами. А 85% опитаних готові змінити транспортного постачальника, якщо він не відповідатиме їхнім вимогам (багато компаній у торговельній сфері взяли курс на декарбонізацію – добровільно або з урахуванням законодавства).