Подразделение Daimler Trucks презентовала новый грузовик тяжелого класса FUSO Super Great, который должен изрядно потеснить конкурентов на японском рынке.
Нову вантажівку важкого класу FUSO Super Great розроблено з використанням вузлів і агрегатів заводів Daimler Trucks у Німеччині, Японії та США. Так, турболизель OM470 робочим об’ємом 10,7 л випускається на підприємстві Mercedes-Benz в Мангеймі і відповідає новітнім японським екологічним стандартам JP17.
З ним у парі встановлюється 12-ступінчаста автоматична коробка передач ShiftPilot, що виготовляється на німецькому заводі в Гаггенау. Що ж стосується мостів, то їх виробляють на локальному японському підприємстві в Кавасакі. А от головна передача народжена за океаном – на американському заводі Detroit у місті Редфорд (Мічиган, США).
В результаті використання інноваційної силової лінії на глобальній платформі Daimler Trucks витрата палива нового тягача FUSO Super Great знизилася на 15%, порівняно з попередником.
Тягач отримав новітні електронні системи активної безпеки. Серед них система аварійного гальмування четвертого покоління Active Brake Assist 4 (ABA4), а також система Active Sideguard Assist, яка бачить перешкоди у «мертвій зоні» з боків від машини.
Видозмінився і інтер’єр вантажівки : з’явилися нові крісла, багатофункціональне кермо, а також приладова панель з дисплеєм тачскрин системи Truck Central Control.
Тягач FUSO Super Great також оснащений системою телематики Truckonnect і є першим підключеним до мережі автомобілем у важкому класі (повною масою понад 15 т) на японському ринку. За допомогою Інтернету тягач взаємодіє з диспетчерським центром Truck Data Center, доступним для власників вантажівок Daimler Trucks (марки Mercedes-Benz, Freightliner і FUSO). Водій отримує оперативну інформацію про трафік, планування маршрутів, а диспетчер про місцезнаходження тягача і його технічний стан.