Підрозділ Daimler Truck North America (DTNA) розширює портфель комерційних автомобілів із нульовим шкідливим викидом. Вже восени на заводі в Портленді стартує серійний випуск средентоннажной моделі Freightliner eM2, призначеної для міської експлуатації з різними надбудовами – від фургонів до автогідропідйомників.
Зазначимо, що сьогодні DTNA вже пропонує на ринку магістральний електричний тягач Freightliner eCascadia (клас 8), шкільний електробус Jouley від Thomas Build Buses та екологічно чистий розвізний фургон на базі FCCC MT50e.
Freightliner eM2 оснащений запатентованою електричною силовою установкою ePowertrain, включаючи осі Detroit eAxles та акумулятори. Вона відрізняється підвищеною економічністю завдяки тому, що електромотор та 2-ступенева трансмісія інтегровані безпосередньо у ведучі осі.
Покупець зможе вибрати один із двох варіантів, які відрізняються потужністю та запасом ходу. Так, Freightliner eM2 легшого класу (Сlass 6) оснащений електромотором постійної потужності 190 к. с. та батареями ємністю 194 кВт.год. А більш вантажопідйомна машина (Class 7) укомплектована вже 255-сильним двигуном та акумуляторами на 291 кВт.ч. Перша може проїхати без підзарядки до 290 км, а друга – вже до 400 км.
Електровантажівки Freightliner eM2 у рамках підготовки до виробництва пройшли тривалі ходові випробування. Машини були передані для пробної експлуатації до автопарків 50 найбільших компаній як у США, так і в Канаді – і сумарно наїздили понад 1,5 млн км.