X

Електрична “Пантера” від Rosenbaurer стала ще швидшою

На найбільшій виставці аварійно-рятувальної техніки Interschutz 2022 в Ганновері компанія Rosenbaurer презентувала аеродромний пожежний автомобіль Panther 6×6 на електротязі. Машина розроблена у співпраці з компанією Magna і має модульну електричну платформу — редуктор, електропривод, батареї.

Докладні технічні параметри компанія не розкриває, адже це поки ще тільки концепт. Однак відомо, що динаміка розгону 39-тонної машини від 0 до 80 км/год покращилася, порівняно з нинішньою дизельною моделлю.

На найбільшій виставці аварійно-рятувальної техніки Interschutz 2022 в Ганновері компанія Rosenbaurer презентувала аеродромний пожежний автомобіль Panther 6×6 на електротязі. Машина розроблена у співпраці з компанією Magna і має модульну електричну платформу — редуктор, електропривод, батареї.

Докладні технічні параметри компанія не розкриває, адже це поки ще тільки концепт. Однак відомо, що динаміка розгону 39-тонної машини від 0 до 80 км/год покращилася, порівняно з нинішньою дизельною моделлю.

Електрична “Пантера” також відрізняється і дизайном, з рубаними формами, що додало зовнішності агресивності. У машині реалізована нова концепція освітлення — це стосується не тільки фар, а й допоміжних прожекторів. Все це вигідно відрізняє новинку від нинішніх Panther, останнє покоління якої дебютувало на Interschutz 2015. У найближчі два роки електричний концепт будуть випробовувати і доводити. Очікується, що в продаж машина надійде в 2024 році.

Міжнародна асоціація повітряного транспорту (IATA), Міжнародна організація цивільної авіації (ICAO), Міжнародна рада аеропортів (ACI), Американське Федеральне авіаційне управління (FAA) взяли на себе зобов’язання до 2050 року досягти нульового рівня викидів у світовій авіації.

Читайте також:
Rosenbaurer презентував першу в світі пожежну автодрабину на серійному електричному шасі

У більшості аеропортів ще амбітніші цілі: за даними ACI, близько 100 аеропортів хочуть стати кліматично нейтральними до 2030 року, зокрема Амстердам, Делі, Лондон-Сіті, Марсель, Рим, Ванкувер і всі норвезькі та фінські аеропорти. Аеропорти ADV в Німеччині прагнуть до загального скорочення викидів CO 2 на 65% з тим, щоб до 2045 року досягти “кліматичної нейтральності”. Електрифікація наземної підтримки (наземних транспортних засобів), в яку також входить парк пожежних машин аеропорту, обіцяє стати одним з найбільших важелів у цій важливій справі.