Компания Federal-Mogul Powertrain разработала для двигателей грузовиков тяжелого класса революционную технологию охлаждения поршней дизельных двигателей - EnviroKool.
Компанія Federal-Mogul Powertrain, підрозділ корпорації Federal-Mogul Holdings Corporation (NASDAQ: FDML), розробила першу в світі технологію охолодження поршнів за допомогою інтегрованої в поршень Monosteel® герметичної камери охолодження. Технологія, що дістала назву EnviroKool, дає змогу безпечно підняти робочу температуру поршня на 100 °с (при використанні сталевих сплавів з високою стійкістю до окислення і захисним покриттям).
«Ефективніше спалювання палива і збільшена потужність дизельних двигунів наступних поколінь призведуть до значного значне підвищення температури в камері згоряння, але виробники двигунів обмежені температурою, яку може витримувати днище поршня, — прокоментував Джан Марія Оліветті (Gian Maria Olivetti), директор з технологій Federal-Mogul Powertrain. — Технологія EnviroKool поршня дає змогу працювати при підвищеній температурі без шкоди для його міцності і терміну служби».
Виключно ефективне охолодження і мінімальна маса — от основні переваги технології EnviroKool, яка, в свою чергу, є вершиною еволюції перевіреної часом технології Monosteel®. Інтегрована камера охолодження заповнюється маслом і інертним газом, що витримують високу температуру, а потім герметизується.
Технологія EnviroKool дала змогу компанії Federal-Mogul Powertrain подолати обмеження щодо температури, що характерні для поршнів з традиційними проточними масляними каналами охолодження.
«Тривалий вплив високих температур на моторне масло призводить до зниження його характеристик і утворення нагару, що негативно позначається на ефективності охолодження і може стати причиною перегріву, — пояснив Кері Вестбрук (Keri Westbrooke), керівник інженерного відділу компанії Federal-Mogul Powertrain. — Чудові властивості технології охолодження EnviroKool дають змогу поршню впевнено витримувати теплове навантаження. Далі масло, що подається через форсунку, відводить тепло вниз, де температури значно нижча.
За рахунок відсутності нагару в камері охолодження ефективність розсіювання тепла залишається на високому рівні протягом усього терміну служби поршня. Нова технологія така ефективна, що витрата масла для охолодження поршнів скорочується на 50 %, знижується навантаження на масляний насос, зменшуються паразитні втрати і підвищується ККД двигуна. Тепло, що відводиться від поршня за допомогою олії з форсунок охолодження, є частиною загального тепла, яке відводиться через поршневий палець, юбку поршня і поршневі кільця.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Компанія Federal-Mogul разробила новий алюмінієвий поршень
Фахівці компанії Federal-Mogul Powertrain вже провели понад 1400 годин випробувань двигунів важкої техніки з поршнями EnviroKool Monosteel. Всі розробки відбуваються у співпраці з деякими замовниками: поршні створюють під двигуни, заплановані до випуску протягом п’яти наступних років.
«EnviroKool — новітня технологія в низці успішних рішень, які мають допомогти нашим клієнтам виробляти двигуни і транспортні засоби, що викидають менше шкідливих речовин в атмосферу, причому це ніяк не позначається на їх довговічності, надійності або робочих характеристиках», — підвів підсумок пан Вестбрук.
Компанія Federal-Mogul Powertrain представить лінійку поршнів для дизельних двигунів важкої техніки на Міжнародній виставці комерційного транспорту в Ганновері (Німеччина), яка відбудеться 21-29, 2016 вересня. Продукцію компанії можна буде побачити на стенді C28 в залі 13.