X

Дебютував перший у світі авторефрижератор з автономними батареями

На виставці IAA Transportation 2022 в Ганновері відбувся дебют перших у світі рефрижераторних фургонів з автономною роботою від акумуляторних батарей. Машини представила Cenntro Automobile Europe GmbH – дочірня компанія Cenntro Electric Group Limited. Рефрижераторна установка виготовлена двох типів.

Перша – СТ F3 призначена для розвізних електромобілів Cenntro Logistar 200, як з цільнометалевим кузовом (Transporter), так і з окремим фургоном на шасі з кабіною (Cargo). Її живлять окремі літієві батареї на 48В і ємністю 10 кВт.ч. Внутрішня температура у фургоні (від – 20С до + 25С) забезпечується незалежно від роботи силової установки електромобіля.

Logistar 200 (ліворуч) та Metro

Другий рефрижератор – РЄ U2 підготовлен для ще більш компактного електровантажівка – Cenntro Metro. Холодильник живлять 24-вольтні батареї на 5,5 кВт.год. В обох випадках час автономної роботи становить 6 – 8 годин. Зарядити АКБ можна швидким способом – за 4 години, або звичайним – за 7 годин. Причому при зарядці зовнішньої батареї установка може продовжувати охолодження продуктів у кузові.

Cenntro Metro

До речі, електровантажівки Cenntro Metro, вироблені в Німеччині, були презентовані в Україні компанією Kolbe Motors восени 2019 року. Представлена в Києві машина якраз була оснащена ізотермічним кузовом-фургоном, правда ще без інноваційної холодильної установки з автономним живленням.

Cenntro Logistar 260

Крім диво-авторефрижераторів на виставці IAA Transportation 2022 компанія Cenntro Automobile Europe GmbH презентувала два нових електрофургони для розвезення на «останній милі». Модель побільше – Cenntro Logistar 260 має довжину 5,45 м, ширину 1,85 м і висоту 2,04 м. Вона може перевозити 1280 кг, при цьому вантажний відсік має об’єм 7,5 м куб.

Cenntro Logistar 260

Машину приводить у рух електромотор потужністю 40 кВт (пікова – 75 кВт). Батареї ємністю 41,9 кВт.год забезпечують запас ходу 270 км (цикл WLPT). Максимальна швидкість становить 80 км/год. Зарядити батареї можна як змінним струмом (3,5 кВт) за 8 годин, так і постійним (36 кВт) – всього за 30 хвилин від 30 до 80% ємності. У продажу машина з’явиться в 1-му кварталі 2023 року.

Cenntro Logistar 100 (ліворуч) и Logistar 200 (в центрі)

Друга новинка – модель поменше. Cenntro Logistar 100, що представляє собою фактично кмпактнвен з глухими, без вікон задніми дверима. Вантажопідйомність машини становить 525 кг. Вантажний відсік має ємність 2,0 м куб. Запас ходу сягає 162 км (WLPT).

Cenntro Logistar 100

Також на стенді можна було побачити і найбільшу електровантажівку фірми – модель Logistar 400. Це був її перший показ за межами США. Машина належить до 4-го класу за американською класифікацією. Вантажопідйомність становить 2585 кг. Можуть встановлюватися кузова місткістю до 18 м куб. Запас ходу – до 354 км.

Cenntro Logistar 400

І це ще не всі новинки. У серпні компанія Cenntro придбала 25% акцій німецького виробника вантажних електробайків – Antric GmbH, інвестувавши 2,5 млн євро. У підсумку стенд на IAA Transportation 2022 прикрашав новий продукт – чотириколісний електровелосипед Antric One Cargobike вантажопідйомністю 300 кг, оснащений інноваційним заднім візком, що забезпечує малу навантажувальну висоту.

Antric One Cargobike