DAF Trucks презентує ще більш економічні вантажівки
На виставці IAA Transportation 2024 у Ганновері компанія DAF Trucks показує оновлені вантажівки важкого класу – моделі XD, XF, XG та XG+. Завдяки вдосконаленій силовій лінії та оптимізованій аеродинаміці витрати пального вдалося скоротити на 3%.
Почнемо з двигунів Paccar MX-11 та MX-13, які отримали інші фази газорозподілу, подвійний насос системи охолодження, двоциліндрову помпу, оновлені системи турбонаддува та рециркуляції відпрацьованих газів. Нові паливні форсунки стали більш ефективними та надійними.
Задній міст SR1344 – з новими шестернями, більш міцними та довговічними, реалізує стратегію DAF щодо забезпечення максимальної потужності двигуна (до 530 к. с.) при менших обертах. У цьому допомагає й автоматизована коробка передач з новим алгоритмом перемикання, що дозволяє при крейсерській швидкості на 7% знизити оберти – з 1030 до 950 за хвилину.
Завдяки кращій економічністі та зниженню шкідливих викидів вантажівки відповідають стандартам Maut Class 3, що дозволить заощадити тисячі євро на дорожніх зборах у Німеччині.
Тепер усі нові моделі DAF XD, XF, XG та XG+ колісної формули 4х2 та 6х2 стандартно оснащуються камерами DAF Digital Vision замість традиційних дзеркал, предикативним круїз-контролем Predictive Cruise Control та шинами зі зниженим опором коченню. Все це дозволяє знизити витрати пального ще на 6%. Таким чином, сумарна паливна економічність досягає 9% – в порівнянні з попередниками, без встановлення цих опцій (на той час). Реальна витрата палива може бути ще меншою, адже до стандартного оснащення тепер входить ще й аеродинамічний пакет.
Компанія DAF Trucks надає 10-річну передплату на Paccar Connect – онлайн-платформу управління автопарком. Вона дозволяє отримувати інформацію про конкретний автомобіль, стиль водіння того чи іншого водія, а також проводити онлайн оновлення ПЗ. Крім того, вона легко інтегрується зі сторонніми логістичними програмами. Все це зменшує сукупну вартість володіння та підвищує рентабельність перевезень.
Вантажівки DAF також стали безпечнішими. На них встановлюються різні системи допомоги водієві (ADAS). Це вдосконалена система екстреного гальмування Advanced Emergency Braking System, система допомоги при старті Drive-off Assist, система сканування сліпих зон при повороті – DAF Side & Turn Assist, попередження про виїзд зі смуги руху Lane Departure Warning, а також обмеження швидкості з урахуванням дорожніх знаків Speed Limit Recognition. Крім того, при спрацьовуванні екстреного гальмування AEBS включається автореєстратор. Також машини комплектуються системою DAF Drowsiness Detection, яка стежить за уважністю водія та не дає йому заснути.
Оновлені вантажівки стали комфортнішими. Завдяки вдосконаленому двигуну в кабіні стало ще тихіше, а плавніша в роботі коробка передач мінімізувала вібрації.
На виставці IAA Transportation 2024 компанія DAF Trucks також демонструє цілу лінійку моделей на електротязі – XB, XD та XD з приставкою Electric у назві. Вони укомплектовані літієво-ферофосфатними батареями (LFP) з високою щільністю енергії, які забезпечують запас ходу до 500 км. Клієнтам також пропонуються фірмові зарядні станції Paccar Power Solutions. Компанія підготувала двигуни MX для роботи на біодизелі HVO, що знижує викиди CO2 на 90%. А на початку наступного року розпочнуться продажі машин, що споживають біодизель B100 Frame. Щодо перспектив, то сьогодні конструктори DAF Trucks активно працюють над власною електричною віссю eAxle, а також над двигуном внутрішнього згоряння на водні.