X

Серійний КАМАЗ-5490 NEO: забиваємо баки

Камский автозавод начал серийный выпуск седельного тягача КАМАЗ-5490 NEO, в конструкцию которого внесли ряд интересных изменений.

КАМАЗ -5490 NEO – так називається модернізований сідловий тягач 5490, який Камський автозавод почав виробляти серійно з середини квітня 2017 року. Колишня флагманська модель 5490 під час експлуатації отримала від перевізників багато зауважень, які заводські конструктори спробували врахувати в новій машині КАМАЗ-5490 NEO.

По-перше, КАМАЗ NEO отримав інше розважування по осях. Колісна база збільшилася на 200 мм, що дало можливість більше завантажити передню вісь (7100 кг) і розвантажити задній міст (11 500 кг). Таким чином, зменшився ризик перевантаження.

По-друге, збільшений міжосьовий простір дав змогу встановити паливний бак більшої ємності – 695 л. Акумулятори перенесли в задню частину рами, що дало змогу встановити додатковий паливний бак на 400 л. Сумарний запас солярки досягає 1100 л. Паливне голодування машині вже не загрожує.

По-третє, ресорна підвіска зазнала низку доопрацювань – з’явилися гумово-металеві шарніри. За заявою розробників, така підвіска вже не потребує періодичного обслуговування.

КАМАЗ 5490 NEO оснащують 11,97-літровим турбодизелем Daimler OM 457LA стандарту Євро-5, потужністю 401 к.с. з максимальним крутильм моментом 200 нм при 110 об/хв. Двигун може агрегатуватися як 12-ступінчастою автоматичною КП марки ZF, так і 16-швидкісною «механікою» виробництва СП «ЦФ КАМА».

У квітні КАМАЗ має намір скласти 135 тягачів КАМАЗ NEO. Чи зможе новинка потіснити зарубіжних конкурентів на російському ринку, чи машина буде пасти задніх, покаже час.