Минский автозавод уже в ближайшее время оснастит свои грузовики передовыми электронными системами активной безопасности.
Сучасні магістральні тягачі вже важко уявити без таких систем активної безпеки, як ABS, ESP або EBS. Більше того, сьогодні «велика сімка» європейських виробників вантажівок важкого класу пропонує на свої машини такі передові системи, як адаптивний круїз-контроль і систему автоматичного екстреного гальмування. Активно проходять випробування і безпілотні автомобілі.
Мінський автозавод вирішив не відставати від своїх західних колег і також експериментує з електронними помічниками для водія. Звісно, безпілотні МАЗзи з’являться ще не скоро, а от адаптивний круїз-контроль і систему стеження за смугою руху підприємство обіцяє впровадити на серійних моделях стандарту Євро-6 вже у 2017 році. Сьогодні ходові випробування таких машин вже в самому розпалі.
Проблема залишається лише в дорожній розмітці, адже там де вона погана або зовсім відсутня, система стеження стає безпорадною.
Нагадаємо, що нещодавно ще на іншому найбільшому автозаводі – ВАТ «КАМАЗ» заявили про кардинальну програму розвитку вантажівок аж до 2022 року. Саме до цього часу на підприємстві обіцяють поставити на конвеєр безпілотні автомобілі.